  • 121. Data: 2021-11-20 16:07:08
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > nie, są na to nawet badania,

    Daj linka do tych badań.

    > ale mało wiarygodne (za mała populacja,
    > więc na razie ciekawostka),

    Pisałem ci już co sądzę na temat powoływania się w swoich twierdzeniach
    na mało wiarygodne badania?
    Czemu ma to służyć?

    I ta twoja dziecinna manipulacja, że niby są mało wiarygodne, bo "za
    mała populacja"... Dupa tam za mała. Badania były jak najbardziej
    wiarygodne, tylko wyniki dotyczyły czego innego niż piszesz.

    "Głównym wnioskiem z omówionego w niej badania - przeprowadzonego przez
    zespół dr n. med. Nguyena Van Vinh Chau'a, dyrektora Szpitala Chorób
    Tropikalnych w Ho Chi Minh City, w ramach którego działa prowadzący ww.
    badania zespół Oxford University Clinical Research Unit (OUCRU) - było
    stwierdzenie, że u 69 zakażonych wariantem Delta koronawirusa SARS-CoV-2
    pracowników szpitala w Wietnamie stwierdzono 251 razy wyższe stężenie
    tego patogenu, niż miało to miejsce przy zakażeniach poprzednimi
    wariantami koronawirusa. Świadczy to o wyraźnie wyższej zakaźności
    wariantu Delta koronawirusa w porównaniu do wcześniejszych odmian
    patogenu. I o niczym innym."

    > co jednak nie przeszkadza na to, by mieć to
    > na uwadze i sprawdzić.

    Co nie przeszkadza wyciągnąć błędnych wniosków, od których sami autorzy
    badania się odcinają.

    > Nie wiem, nie znam takich,no chyba, że Ty sie chwalisz tym "odkryciem"

    To pokażesz w końcu te badania, które potwierdzają to co twierdzisz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 122. Data: 2021-11-21 12:56:56
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.11.17 o 21:31, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Przed chwilą słuchacz zadzwonił do TOK FM i taka sytuacja:
    >
    > Szef do grupy 200 pracowników:
    > Słuchajcie, wszyscy idziecie na test COVID, na koszt firmy
    > Pracownik 1: a ja nie ide, i co mi szef zrobi ? zwolni ?
    > Szef: jak nie idziesz, to wysyłam cie na kwarantanne 10 dni i będziesz
    > miał 80% wynagrodzenia przez 10 dni

    Dlaczego zaszczepiony ma nosić maskę?
    Dlatego, że nawet jeśli jest nosicielem COVID aby nie zarazić
    niezaszczepionego ?

  • 123. Data: 2021-11-21 14:38:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-21-listopada-2021 o 12:56, Monika Głowacka pisze:

    > Dlaczego zaszczepiony ma nosić maskę?
    > Dlatego, że nawet jeśli jest nosicielem COVID aby nie zarazić
    > niezaszczepionego ?

    To dlaczego zaszczepionego się nie testuje i nie wysyła na kwarantannę
    gdy wszyscy domownicy mają pozytywny test i OBJAWY covida?

    To jest głupota. Najpierw trzeba obecne przepisy poprawić i egzekwować.

    Co małemu przedsiębiorcy da USTAWA o wiedzy? On już ją dawno ma.

    Może próbować grupować zmiany ale to generuje koszty

    Sprawdzanie prze wejściem? Też generuje koszty.

    Co komu daje taka ustawa? biurokracja w dużych firmach będzie piła mniej
    kawy? ;-)

  • 124. Data: 2021-11-21 14:57:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2021 12:56:56 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

    > Dlaczego zaszczepiony ma nosić maskę?
    > Dlatego, że nawet jeśli jest nosicielem COVID aby nie zarazić
    > niezaszczepionego ?

    Dla tych samych powodów co i niezaszczepiony. Aby zmniejszyć ryzyko
    zarażenia siebie albo kogoś. Naprawdę trzeba tłumaczyć przedszkolne
    prawdy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 125. Data: 2021-11-21 15:00:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Dla tych samych powodów co i niezaszczepiony. Aby zmniejszyć ryzyko
    zarażenia siebie albo kogoś. Naprawdę trzeba tłumaczyć przedszkolne
    I dodatkowo dla jeszcze jednego powodu. Nie ma on wypisane na czole że
    jest zaszczepinony. Głupiec widząc go, mógłby sobie pomyśleć że widzi
    lekceważenie masek i samemu jej nie założyć. Zaszczepiony, nosząc maskę
    unika dawania złego przykładu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 126. Data: 2021-11-21 15:45:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > jest zaszczepinony. Głupiec widząc go, mógłby sobie pomyśleć że widzi
    > lekceważenie masek i samemu jej nie założyć. Zaszczepiony, nosząc maskę

    Czy należy tatuować na czole datę i identyfikator/numer szczepienia? :-)

    --
    A. Filip

  • 127. Data: 2021-11-21 20:27:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2021 15:45:29 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czy należy tatuować na czole datę i identyfikator/numer szczepienia? :-)

    Sądzę że ty powinieneś. Uzupełnij napis o wartość twojego IQ żeby ludzie
    cię daremnie o nic nie pytali :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 128. Data: 2021-11-22 14:08:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19.11.2021 o 17:51, Shrek napisał:

    > Nie mówimy o zachorowaniach bo każdy zdaje sobie sprawę, że są to dane z
    > dupy, a o zgonach.

    Ale mówimy nie o zgonach ogółem, a o zgonach z C19. Jeśli ktos nie ma
    plakietki C19, tylko grypa, to umiera na co innego.

  • 129. Data: 2021-11-22 14:18:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 21.11.2021 o 12:56, Monika Głowacka napisała:

    > Dlaczego zaszczepiony ma nosić maskę?

    Talizman?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 130. Data: 2021-11-24 09:53:33
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    środa, 17 listopada 2021 o 21:31:18 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
> [...]
    > Pracownik 1: a ja nie ide, i co mi szef zrobi ? zwolni ?
    > Szef: jak nie idziesz, to wysyłam cie na kwarantanne 10 dni i będziesz

    A nikt nic o samej ustawie? Ciekawe czy udostępnione pracodawcom dane faktycznie
    ograniczą się tylko do jednego szczepienia.

    Ostatnio doszedłem do wniosku, że na miejscu pracodawcy chciałbym mieć dostęp do
    wszystkich danych medycznych pracownika, ba, nie tylko swojego, ale też potencjalnego

    i nawet mógłbym to kwieciście uzasadnić dbaniem o jego zdrowie i wszelkie dobro...

    Nawet wyrażałbym jako pracodawca pogląd, że za kilka pokoleń lub lat pracodawcy taką
    możliwość sobie wywalczą, a pandemia jest pierwszym idealnym narzędziem do
    dziurawienia worka z "ukrytymi" danymi - wszak nowe preteksty do robienia kolejnych
    dziur
    zawsze się znajdą, a szlak ku temu będzie już przetarty....

    Pozdr-
    -Rowerex