  • 1. Data: 2021-11-16 16:27:29
    Temat: Rodziny z dziećmi...
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ...a dla lewactwa marsz faszystów.

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ww2Dz0k5Fe
    OrNMBOBjt086u6pffkUlPf.jpg

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 2. Data: 2021-11-16 16:50:15
    Temat: Re: Rodziny z dziećmi...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 16:27:29 +0100, Kviat wrote:
    > ...a dla lewactwa marsz faszystów.
    > https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ww2Dz0k5Fe
    OrNMBOBjt086u6pffkUlPf.jpg

    To zaden marsz, tylko pewnie wystapienie lub przejazd Hitlera.
    Bo jak widzisz - to jest zdjecie tłumu za liną odgraniczajaca.

    I demonstruje jedną rzecz - ze niemieckie spoleczenstwo bylo z Hitlera
    i nazistowskich rządow zadowolone. Nawet bardzo zadowolone.
    Przynajmniej do 1943.

    No moze nie wszyscy - Żydzi, komunisci, homoseksualisci.

    Plus jeden
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,191
    21158,czlowiek-ktory-nie-zasalutowal-hitlerowi-kim-b
    yl-mezczyzna.html
    https://www.tvp.info/43658944/august-landmesser-stoc
    zniowiec-ktory-postawil-sie-hitlerowi

    Nawiasem mowiac - podobne zdjecia moglbys zobaczyc z okazji 1 maja
    w PRL. Albo w ZSRR.

    J.

  • 3. Data: 2021-11-16 17:34:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.11.2021 o 16:50, J.F pisze:
    OrNMBOBjt086u6pffkUlPf.jpg

    > To zaden marsz, tylko pewnie wystapienie lub przejazd Hitlera.

    Serio?
    Nigdy bym na to nie wpadł.

> [...]
    > Przynajmniej do 1943.
    >
    > No moze nie wszyscy - Żydzi, komunisci, homoseksualisci.

    O! To tak jak teraz.
    Tyle, że w innym kraju.

    > Nawiasem mowiac - podobne zdjecia moglbys zobaczyc z okazji 1 maja
    > w PRL. Albo w ZSRR.

    Albo w pislandzie na spędach faszystów.

    Bo chyba załapałeś do czego aluzją jest to zdjęcie?
    Czy może znowu przeceniłem twoje zdolności intelektualne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2021-11-16 18:06:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 17:34:03 +0100, Kviat wrote:
    OrNMBOBjt086u6pffkUlPf.jpg

    > Serio?
    > Nigdy bym na to nie wpadł.

    Bo patrzec nie umiesz :-)

    Ale moze i defilada SS byla poza kadrem :-)

    > O! To tak jak teraz.
    > Tyle, że w innym kraju.

    Owszem, tylko na razie proporcje inne :-)

    > Albo w pislandzie na spędach faszystów.
    > Bo chyba załapałeś do czego aluzją jest to zdjęcie?
    > Czy może znowu przeceniłem twoje zdolności intelektualne?

    pewnie tak ... no bo do czego aluzja?

    Ale spojrz w tlo, na ludzi za linią
    https://en.wikipedia.org/wiki/Assassination_of_John_
    F._Kennedy#/media/File:JFK_limousine.png

    Minie troche lat, ktos w aluzji napisze, ze to marsz demokratow :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-11-16 18:24:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>