  • 1. Data: 2021-11-16 09:34:22
    Temat: program lojalnościowy
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Byłem w programie lojalnościowym, w którym zbiera się wirtualne punkty.
    Punkty można wymienić na usługi/kupony, które z kolei można zrealizować
    w świecie rzeczywistym.

    Jakiś czas temu dostałem e-maila o stanie punktów na koncie oraz że moje
    konto wygaśnie. Podana była konkretna data i godzina wygaśnięcia. Była
    też informacja, że punkty mogę "spieniężyć" tylko do tej godziny.
    Niestety, nie mogłem się zalogować przed tym terminem, konto było
    zablokowane wcześniej.

    Próbuję się dogadać jakoś z nimi, ale oni umywają ręce i nie widzą
    problemu. Jaki paragraf byłby najbliższy pod takie przywłaszczenie(?)
    wirtualnych środków, uniemożliwianie ich wykorzystania zgodnie z
    przesłaną informacją itp?

    JaceK

  • 2. Data: 2021-11-16 12:50:18
    Temat: Re: program lojalnościowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2021 o 09:34, JaceK pisze:
> [...]
    > problemu. Jaki paragraf byłby najbliższy pod takie przywłaszczenie(?)
    > wirtualnych środków, uniemożliwianie ich wykorzystania zgodnie z

    Sprawdź, w jakim czasie (jaka strefa czasowa) Ty się logowałeś, a w
    jakim oni pracują. Bo może stąd wynikł problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-11-16 15:30:02
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 16.11.2021 12:50, Robert Tomasik wrote:

    > Sprawdź, w jakim czasie (jaka strefa czasowa) Ty się logowałeś, a w
    > jakim oni pracują. Bo może stąd wynikł problem.

    Siedzibę mają w Warszawie, w naszej strefie. Dziękuję za sugestię, bo
    czasem takie oczywistości uciekają.

    JaceK

  • 4. Data: 2021-11-16 19:12:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lub język "amerykański" na który nadziałem się KILKA razy na PayPal:
    'Reklamację możesz złożyć do 15 listopada 2021'.
    No to wchodzę na PP 15 listopada około południa żeby mozolnie powypełniać wniosek
    i... 'Termin na złożenie reklamacji minął, miałeś
    na to czas do 15 listopada'.
    Na Kamczatce siedziby raczej nie mają.

    -----