  • 1. Data: 2021-11-15 16:55:31
    Temat: Prawo pracy - zadaniowy czas pracy
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com>

    Pracuje się w urzędach i firmach 7:00-15:00 8:00-16:00 często 9:00-17:00.

    A jeśli czas pracy jest zadaniowy ? bardzo często po 15:00 nikt nie
    dzwoni, nie ma emaili, siedzi się, gra w gry, pije kawe gada o
    pierdołach - nie ma co robić, ale sie siedzi... bo karte zegarową trzeba
    odbić z końcem pracy.

    Czy można iść do domu jeśli po 15:00 nie ma zadań ? zazwyczaj nie ma
    zadań... bo czasem są, ale niezwykle rzadko.

  • 2. Data: 2021-11-15 21:15:14
    Temat: Re: Prawo pracy - zadaniowy czas pracy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2021 o 16:55, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    >
    > Czy można iść do domu jeśli po 15:00 nie ma zadań ? zazwyczaj nie ma
    > zadań... bo czasem są, ale niezwykle rzadko.

    Może zadaniem jest bycie w pracy, bo może ktoś zadzwonić?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-11-16 06:33:12
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Może zadaniem jest bycie w pracy, bo może ktoś zadzwonić?

    Czytałem kilka artykułów prasowych, że praca zdalna spodobała się
    pracownikom
    https://www.google.com/search?q=praca+zdalna+spodoba
    la+się&tbm=nws

    z punktu widzenia starszych ludzi, którzy lubią jednak odwiedzić
    siedzibę firmy w której mają coś do załatwienia i teraz kombinują, jak
    zachęcić pracodawcę do kontunuowania tego trybu

  • 4. Data: 2021-11-16 12:07:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Nov 2021 16:55:31 +0100, Henryk Hajdan napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy można iść do domu jeśli po 15:00 nie ma zadań ? zazwyczaj nie ma
    > zadań... bo czasem są, ale niezwykle rzadko.

    Nie mam zdrowia szukać po internetach, jakie są przepisy, ale u mnie
    praktyka jest taka, że przy zadaniowym czasie pracy można nawet do roboty
    nie przychodzić, byle zadanie było wykonane. Możesz je wszak wykonywać w
    domu.
    Listy obecności się nie podpisuje, choć przy wejściu i wyjściu trzeba się
    odpikać, bo inaczej bramka się nie otworzy, ale czas przebywania w pracy
    jest "do wiadomości przełożonego".

    Wada jest taka, że przy zadaniowym trybie pracy urlop trzeba wykorzystać do
    końca roku kalendarzowego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-11-17 21:33:59
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.11.16 o 12:07, Olin pisze:

    > Nie mam zdrowia szukać po internetach, jakie są przepisy,
    > [...]
    > Wada jest taka, że przy zadaniowym trybie pracy urlop trzeba wykorzystać do
    > końca roku kalendarzowego.

    W kodeksie pracy tak napisano ?

  • 6. Data: 2021-11-18 10:47:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 21:33:59 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > W kodeksie pracy tak napisano ?

    Po prawdzie, nie sprawdzałem.
    Taki u nas uzus. Szybki gugiel sugeruje, że to może jakieś prawo pani
    Grażyny, bo internety nic na ten temat nie mówią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl