  • 111. Data: 2021-11-20 13:31:45
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2021 13:18:54 +0100, Shrek napisał(a):

    > Fig 1. o tym mówimy- zaszczepienie umierają 32 razy rzadziej:P

    Owszem, kiedy się ogląda Fig.1 wszystko jest OK, zaszczepieni umierają
    rzadziej. Ale kiedy ja liczę, nie jest. Więc ja i autor obrazka liczymy
    inaczej. Gdzieś robię błąd. Wytłumaczysz mi różnicę?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 112. Data: 2021-11-20 13:34:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2021 13:18:54 +0100, Shrek napisał(a):

    > Fig 1. o tym mówimy- zaszczepienie umierają 32 razy rzadziej:P

    Owszem, kiedy się ogląda Fig.1 wszystko jest OK, zaszczepieni umierają
    rzadziej bez względu na to na kórą datę patrzymy. Ale kiedy ja liczę,
    nie jest. Więc ja i autor obrazka liczymy inaczej. Gdzieś robię błąd.
    Wytłumaczysz mi gdzie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 113. Data: 2021-11-20 13:38:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Owszem, kiedy się ogląda Fig.1 wszystko jest OK, zaszczepieni umierają
    > rzadziej. Ale kiedy ja liczę, nie jest. Więc ja i autor obrazka liczymy
    > inaczej. Gdzieś robię błąd. Wytłumaczysz mi różnicę?

    Umierają rzadziej na fig 1, bo porównujesz de facto niezaszczepionych z
    poprzedniej fali (wtedy 99% było niezaszczepionych) z zaszczepionymi z
    ostatniej (bo to pierwsza fala gdzie jest istotna ilość zaszczepionych).
    A ostatnia jest mniej śmiertelna. Natomiast jak porównasz procentowe
    dane z jednego tygodnia to wychodzi ci mniej więcej "jeden pies". Na tym
    polega manipulacja w fig 1., że to tak naprawdę bardziej porównanie
    śmiertelności fal a nie sczepiony/nieszczepiony;)

    --
    Shrek

  • 114. Data: 2021-11-20 13:57:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2021 o 13:38, Shrek pisze:

> [...]
    > polega manipulacja w fig 1., że to tak naprawdę bardziej porównanie
    > śmiertelności fal a nie sczepiony/nieszczepiony;)

    Żeby jeszcze lepiej to opisać - wyobraź sobie dane tylko do czerwca i
    fałszywe uproszczenie - szczepionki absolutnie nic nie dają.

    Najpierw masz falę, gdzie masz 99% niezaszczepionych. Nabijasz
    śmiertelność wśród nieszczepów, wśród ukłutych nabije się powiedzmy 100
    zgonów.

    Potem szczepimy, szczepimy i nic się nie dzieje - następna fala jeszcze
    nie nadaeszła. Powiedzmy że nikt nie umiera w obu grupach (wiem,
    uproszeczenie). Nabijamy osobolata ale ilość zgonów w liczniku (100) się
    nie zwiększa, na dodatek mamy już ponad 50% zaszczepionych więc osobolat
    zaszczepionych w mianowniku przybywa szybciej niż tych w mianowniku
    nieszczepów. Im dłużej trwa badanie i nie ma następnej fali tym bardziej
    fantastyczne wyniki mamy. Dochodzimy (znów upooszczenie) do 100%
    zaszczepionych i ryzyko śmierci nieszczepów do ukłutych ciągle wzrasta -
    asymptotycznie do 100% mimo że szczepionki (fałszywe założenie) chuja
    dają a i nikt nie umiera. Magic;)

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2021-11-20 15:11:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2021 13:38:19 +0100, Shrek napisał(a):

    > Umierają rzadziej na fig 1, bo porównujesz de facto niezaszczepionych z
    > poprzedniej fali (wtedy 99% było niezaszczepionych) z zaszczepionymi z
    > ostatniej

    Ja tego nie widzę. Ja widzę ilość zgonów na 100000 na dany dzień. Na
    jednej osi zgony, na drugiej data. Nic tam jeszcze nie porównujesz, to
    surowe dane. Jest kilka krzywych, jedne dot. zaszczepionych inne nie.
    Dopiero jak podzielisz jedne przez drugie dokonujesz porównania.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 116. Data: 2021-11-20 15:21:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-19-listopada-2021 o 21:07, t-1 pisze:
    > Prawo jazdy też nie jest obowiązkowe.

    No właśnie. To jest uprawnienie a nie prawo człowieka.

    Prawo do przemieszczania się czy korzystania z publicznych usług

    Jest prawem człowieka

  • 117. Data: 2021-11-20 15:39:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tego nie widzę. Ja widzę ilość zgonów na 100000 na dany dzień. Na
    > jednej osi zgony, na drugiej data. Nic tam jeszcze nie porównujesz, to
    > surowe dane.

    Ok - już widzę gdzie zrobiłem błąd - chodzi o table 1 nie fig 1.

    https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/
    birthsdeathsandmarriages/deaths/bulletins/deathsinvo
    lvingcovid19byvaccinationstatusengland/deathsoccurri
    ngbetween2januaryand24september2021
    --
    Shrek

  • 118. Data: 2021-11-20 15:44:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2021 15:39:15 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ok - już widzę gdzie zrobiłem błąd - chodzi o table 1 nie fig 1.

    Coś się wyjaśniło :) Nietety nie to na czym mi zależy. Co do tabeli się
    nie wypowiem bo nie mam pojęcia jak ją zrobiono a deszyfrować mi się nie
    chce.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 119. Data: 2021-11-20 15:48:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Coś się wyjaśniło :) Nietety nie to na czym mi zależy. Co do tabeli się
    > nie wypowiem bo nie mam pojęcia jak ją zrobiono a deszyfrować mi się nie
    > chce.

    Zrobiono ją tak, żeby szansa na sgon ukłutego była 32 krotnie mniejsza
    niż nieszczepa;). W wolnym czasie popatrzę na "twoje" zagadnienie;)

    --
    Shrek

  • 120. Data: 2021-11-20 15:57:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > nie tylko, chodzi też o ilość wirusa - badania pokazywały róznie, ale w
    > pewnych grupach (za małych by wysuwać jednoznaczne wnioski, ale trzeba
    > miec to na uwadze), że nawet więcej tego wirusa mają do rozsiewania
    > zaszczepieni.

    https://fakehunter.pap.pl/raport/68c92e24-9173-4afb-
    91a9-0eabec48cb6c

    "Nie jest prawdą, że osoby zaszczepione mają w nozdrzach 251 razy więcej
    wirusów SARS-CoV-2 niż niezaszczepione. Badania, na które powołuje się
    autor zgłoszonego tekstu, porównują zakaźność różnych wariantów wirusa i
    w ogóle nie dotyczą szczepień."

    "Zgłoszony do weryfikacji tekst został opublikowany 27 sierpnia br. na
    stronie medycyna-komórkowa.com pod tytułem ,,W pełni zaszczepieni
    pracownicy służby zdrowia przenoszą 251 razy więcej wirusów i stanowią
    zagrożenie dla nieszczepionych pacjentów i współpracowników". Powołując
    się na opublikowane w prestiżowym periodyku naukowym ,,The Lancet" wyniki
    badań zespołu wietnamskich naukowców, autor pisze m.in.: ,,Przełomowy
    dokument opublikowany 10 sierpnia w The Lancet przez prestiżową Grupę
    Badań Klinicznych Uniwersytetu Oksfordzkiego zawiera alarmujące wnioski,
    które są druzgocące dla wprowadzenia szczepionki przeciw COVID.(...)"

    "Co warte podkreślenia, po tym jak w sieci pojawiły się liczne fake
    newsy powołujące się na ich badanie, jego autorzy opublikowali na
    stronie internetowej swojego instytutu oświadczenie (patrz drugi link w
    części ,,Źródła"), w którym jednoznacznie odcinają się od wprowadzających
    odbiorców w błąd nieuprawnionych nadinterpretacji wyników ich badań."

    "Odnosząc się do publikacji portalu Children's Health Defense, który
    jako pierwszy przedstawił fałszywe wnioski dotyczące ich badań, naukowcy
    napisali: ,,Zwróciło naszą uwagę, że niedawny post z +Children's Health
    Defense+ z 23 sierpnia 2021 r. rozpowszechnił fałszywe stwierdzenie,
    jakoby nasz artykuł wykazał, że +osoby zaszczepione noszą w nozdrzach
    251 razy więcej wirusów COVID-19 w porównaniu z osobami nieszczepionymi+".

    W dalszej części oświadczenia naukowcy tłumaczą, dlaczego taki wniosek z
    ich badań jest całkowicie nieuprawniony: ,,wykazaliśmy, że zakażenia
    wariantem Delta u w pełni zaszczepionych pracowników służby zdrowia
    wiązały się z wysokim nagromadzeniem wirusa, które faktycznie było 250
    razy wyższe niż u osób zakażonych oryginalnymi szczepami. Różnice te
    były spowodowane zdolnością wariantu Delta do wywoływania wyższego
    nagromadzenia wirusów i nie miały żadnego związku ze stanem szczepień
    zakażonej osoby. Zatem twierdzenie, że osoby zaszczepione mają 251 razy
    więcej SARS-CoV-2 w swoich drogach oddechowych w porównaniu z osobami
    nieszczepionymi, jest nieprawdziwym przedstawieniem danych"."

    "Swoje oświadczenie naukowcy kończą w następujący sposób: ,,Istnieją
    bardzo mocne dowody na skuteczność szczepionek w zapobieganiu ciężkiemu
    przebiegowi COVID-19 oraz śmierci z powodu tej choroby. Nasze badanie
    nie dostarcza żadnych dowodów przeciwnych. Zdecydowanie popieramy
    szczepienia jako kluczowe narzędzie przeciwko COVID-19 i straszliwym
    konsekwencjom pandemii"."

    > Niestety to standard.

    Standardem u szurów antyszczepionkowych są argumenty oparte fanenewsach.

    > Co jeszcze ciekawsze, to podejście - wysuwają nowe
    > teorie, twierdzą, że to jest nauka

    A jeszcze ciekawsze jest to, że gdy jakiś szur na podstawie badań
    naukowych wyciągnie błędne wnioski, to reszta szurów bezmyślnie to
    powtarza powołując się na... te badania naukowe. I twierdzą, że te
    błędne wnioski to nauka.

    > - ok zawsze w nauce powstają nowe
    > teorie, ale nauką stają sę, gdy się je jakoś udowodni,

    Dla szurów nauką są fakenewsy ("teorie"), które pasują im do tezy.
    I jakoś im nie przeszkadza, że nie ma na nie dowodów, a wręcz dowody
    świadczą, że jest wręcz przeciwnie niż twierdzą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr