  • 1. Data: 2021-11-17 21:31:06
    Temat: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Przed chwilą słuchacz zadzwonił do TOK FM i taka sytuacja:

    Szef do grupy 200 pracowników:
    Słuchajcie, wszyscy idziecie na test COVID, na koszt firmy
    Pracownik 1: a ja nie ide, i co mi szef zrobi ? zwolni ?
    Szef: jak nie idziesz, to wysyłam cie na kwarantanne 10 dni i będziesz
    miał 80% wynagrodzenia przez 10 dni

  • 2. Data: 2021-11-17 21:53:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Żarty żartami ale dzisiaj w Polsacie jakaś pani doktorka ;-)

    Mówiła że celem szczepień jest uniknięcie ciężkiego przebiegu i
    uwolnienie miejsc kowidowych w szpitalach.

    A nie walka z pandemią czy powodowanie jakiś napięć albo podziałów.

    Wszak wiemy już że zaszczepieni roznoszą też koronawirusa.

    Jaki ma sens nie wpuszczanie na stanowisko kasjerki osoby niezaszczepionej?

    Przecież ta zaszczepiona (chorująca bezobjawowo) też może zarazić setki
    klientów.

    Co za debil pisał taką ustawę?

    Po co segregować ludzi na NIEBEZPIECZNYCH i na PRAWDOPODOBNIE odrobinkę
    mniej NIEBEZPIECZNYCH?

  • 3. Data: 2021-11-18 13:25:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2021 21:53:57 +0100, _Master_ wrote:
> [...]
    > uwolnienie miejsc kowidowych w szpitalach.
    > A nie walka z pandemią czy powodowanie jakiś napięć albo podziałów.

    I bylby to moze i dobry powod ... choc ... czy szczepionka sredniego
    przebiegu nie zredukuje do lekkiego, wiec chory bedzie myslal, ze
    zdrowy, chodzil i zarażał.

    Ale ... mamy wsrod ofiar smiertelnych wirusa spory procent
    zaszczepionych.

    Wiec sugeruje, ze przed ciezkim przebiegiem szczepionka chroni tak
    sobie. Ale moze to jakis blad statystyczny.

    J.

  • 4. Data: 2021-11-18 13:38:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 13:25:04 +0100, J.F napisał(a):

    > czy szczepionka sredniego
    > przebiegu nie zredukuje do lekkiego, wiec chory bedzie myslal, ze
    > zdrowy, chodzil i zarażał.

    Na dodatek przebieg średni bez szczepionki mógłby być ciężki i zakończyć
    się zgonem, na co ZUS czeka z utęsknieniem, a tu kicha.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-11-18 13:45:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 21:53:57 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Mówiła że celem szczepień jest uniknięcie ciężkiego przebiegu i
    > uwolnienie miejsc kowidowych w szpitalach.
    Racja

    > A nie walka z pandemią czy powodowanie jakiś napięć albo podziałów.
    Racja

    > Wszak wiemy już że zaszczepieni roznoszą też koronawirusa.
    Też ale o wiele, wiele mnie, to chyba dobrze, nie?

    > Jaki ma sens nie wpuszczanie na stanowisko kasjerki osoby niezaszczepionej?
    Bo zarazi średnio 100 razy więcej klientów niż taka zaszczepiona?

    > Przecież ta zaszczepiona (chorująca bezobjawowo) też może zarazić setki
    > klientów.
    Patrz wyżej.

    > Co za debil pisał taką ustawę?
    Nie dorastasz mu do pięt, debilu.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-11-18 14:04:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Racja

    ale statystyki powodują, że nie jest to prawda.

    > Racja

    > Też ale o wiele, wiele mnie, to chyba dobrze, nie?

    nie mniej, tak samo, a nawet niektórzy twierdzą, że bardziej.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 7. Data: 2021-11-18 14:19:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-listopada-2021 o 13:25, J.F pisze:
    > zredukuje do lekkiego, wiec chory bedzie myslal, ze
    > zdrowy, chodzil i zarażał.

    No właśnie. Normalny przejaw ułomności ludzkiej.
    Jestem gość nic mi nie grozi to może jeszcze na mecz a potem na
    manifestację i do kościoła ;-)

  • 8. Data: 2021-11-18 14:21:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-listopada-2021 o 13:38, Olin pisze:
    > Na dodatek przebieg średni bez szczepionki mógłby być ciężki i zakończyć
    > się zgonem, na co ZUS czeka z utęsknieniem, a tu kicha.

    Znaczy że lepiej żeby jednak wykitował i nie roznosił dalej? ;-)

    Zaraz. Już takie teksty słyszałem w odniesieniu do tych co nie chcą się
    szczepić.

    Czyli WSIO RYBA? ;-)

  • 9. Data: 2021-11-18 14:25:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-listopada-2021 o 13:45, Jacek Maciejewski pisze:
    > Też ale o wiele, wiele mnie, to chyba dobrze, nie?

    Nie ma rzetelnych danych. Po 4 fali można będzie coś powiedzieć.
    A jeśli ludzka ułomność i poczucie świętej krowy po zaszczepieniu
    przysporzy wiele wiele więcej?
    Tego nie wiemy. Dowiemy się po latach.

    > Bo zarazi średnio 100 razy więcej klientów niż taka zaszczepiona?

    Patrz wyżej. będzie olewać maskę, dystans i dezynfekcję bo jest
    ZASZCZEPIONA ;-)

    ciach

  • 10. Data: 2021-11-18 14:42:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 14:25:56 +0100, _Master_ napisał(a):

    > będzie olewać maskę, dystans i dezynfekcję bo jest
    > ZASZCZEPIONA ;-)

    Ci na pewno byli zaszczepieni, no i doczekali się policjatów:
    https://www.facebook.com/100000790305996/videos/2822
    60617060461/
    https://twitter.com/i/status/1456558002270613510

    Tu jest opis słowny:
    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,27819270,slowac
    ja-weszli-do-sklepu-bez-maseczek-policja-powalila-ic
    h.html#s=BoxOpImg6

    Ciekawe, kiedy u nas foliarze będą traktowani tak samo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl