  • 131. Data: 2021-11-24 17:23:18
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2021 o 09:53, rowerex rowerex pisze:

    > Nawet wyrażałbym jako pracodawca pogląd, że za kilka pokoleń lub lat pracodawcy
    taką
    > możliwość sobie wywalczą, a pandemia jest pierwszym idealnym narzędziem do
    > dziurawienia worka z "ukrytymi" danymi - wszak nowe preteksty do robienia kolejnych
    dziur
    > zawsze się znajdą, a szlak ku temu będzie już przetarty....

    Jak wielokrotnie pisałem - jeśli zostanie (nawet rzeczywiście w
    szczytnych zamiarach) wprowadzone prawo, które umożliwia popełnienie
    kurewstwa, to kurewstwo to zostanie wcześniej czy później popełnione.
    Dotyczy to zwłaszcza pisiego prawa gdzie pod pozorem kowitu uprawia się
    przepychanie różnych kurewstw.

    --
    Shrek