    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 24 Nov 2021 00:53:33 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    From: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    środa, 17 listopada 2021 o 21:31:18 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > Przed chwilą słuchacz zadzwonił do TOK FM i taka sytuacja:
    >
    > Szef do grupy 200 pracowników:
    > Słuchajcie, wszyscy idziecie na test COVID, na koszt firmy
    > Pracownik 1: a ja nie ide, i co mi szef zrobi ? zwolni ?
    > Szef: jak nie idziesz, to wysyłam cie na kwarantanne 10 dni i będziesz
    > miał 80% wynagrodzenia przez 10 dni

    A nikt nic o samej ustawie? Ciekawe czy udostępnione pracodawcom dane faktycznie
    ograniczą się tylko do jednego szczepienia.

    Ostatnio doszedłem do wniosku, że na miejscu pracodawcy chciałbym mieć dostęp do
    wszystkich danych medycznych pracownika, ba, nie tylko swojego, ale też potencjalnego

    i nawet mógłbym to kwieciście uzasadnić dbaniem o jego zdrowie i wszelkie dobro...

    Nawet wyrażałbym jako pracodawca pogląd, że za kilka pokoleń lub lat pracodawcy taką
    możliwość sobie wywalczą, a pandemia jest pierwszym idealnym narzędziem do
    dziurawienia worka z "ukrytymi" danymi - wszak nowe preteksty do robienia kolejnych
    dziur
    zawsze się znajdą, a szlak ku temu będzie już przetarty....

    Pozdr-
    -Rowerex