  • 1. Data: 2021-11-15 11:07:30
    Temat: 'Pracujemy nad odsyłaniem migrantów do swoich państw'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobry kawał ;-)

    https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-alaksan
    dr-lukaszenka-bialorus-pracuje-nad-odsylaniem-migran
    t,nId,5646225

  • 2. Data: 2021-11-15 11:25:12
    Temat: Re: 'Pracujemy nad odsyłaniem migrantów do swoich państw' - Łukaszenka
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Dobry kawał ;-)
    >
    > https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-alaksan
    dr-lukaszenka-bialorus-pracuje-nad-odsylaniem-migran
    t,nId,5646225

    Jaki kawał? UE zapłaci (*haracz*) to dopracują.
    Nie zapłaci będą długo+ "pracować nad koncepcją".
    Ty się człowieku nie śmiej ze sprawy o poważne pieniądze
    (miliardy EUR w marzeniach Łukaszenki ze świeżej inspiracji Putina).

    "Zapłacicie?" [parafraza słów E. Gierka]

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-11-15 13:45:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2021 o 11:25, A. Filip pisze:
    > Jaki kawał? UE zapłaci (*haracz*) to dopracują.
    > Nie zapłaci będą długo+ "pracować nad koncepcją".

    Za chwilę zaczną im ludzie umierać na ich terenie. Myślę, ze będą szybko
    dopracowywać. Nie wiem, ile on ostatecznie tych ludzi tam mają, ale ich
    odwiezienie, to też nie jest proste logistycznie zadanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-11-15 14:06:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Za chwilę zaczną im ludzie umierać na ich terenie. Myślę, ze będą
    > szybko dopracowywać. Nie wiem, ile on ostatecznie tych ludzi tam mają,
    > ale ich odwiezienie, to też nie jest proste logistycznie zadanie.

    Przetrzymanie ich parę+ tygodni w "salach gimnastycznych" znacznie
    zmniejsza trudność zadania. Nie postawią zasieków wokół tych
    "sal gimnastycznych" to potok na granicę będzie szedł dalej.

    IMHO Łukaszka *szybko* nie odpuści a *na razie* idzie w zaparte.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-11-15 16:46:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2021 o 14:06, A. Filip pisze:
    > IMHO Łukaszka*szybko* nie odpuści a*na razie* idzie w zaparte.

    Chwilowo nie za bardzo widzę jakiekolwiek dla niego dobre rozwiązanie.
    Ma mnóstwo "turystów". Wpuści ich nie weryfikując. Nie ma technicznej
    możliwości przepchnięcia na terenie Unii Europejskiej. Nie ma możliwości
    odesłania do kraju pochodzenia. Idzie zima i zostaje mu budowa jakiś
    obozów dla tych ludzi, ale to są koszty. No i trzeba ich utrzymywać.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-11-15 17:10:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Nov 2021 16:46:57 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > odesłania do kraju pochodzenia. Idzie zima i zostaje mu budowa jakiś
    > obozów dla tych ludzi, ale to są koszty. No i trzeba ich utrzymywać.

    Eee tam trzeba - zaplaca, to sie jedzenie i hotel znajdą :-)

    Chyba ma jakis sprytny plan, skoro telewizje zaprosil.
    Bedzie chcial pieniedzy od Unii/ONZ ?

    P.S.
    https://wiadomosci.onet.pl/bialystok/strefa-wyjatkow
    a-bez-kontroli-znalezienie-migrantow-zajelo-nam-godz
    ine/jsn95gy

    J.

  • 7. Data: 2021-11-16 13:02:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OIDP w Polsce nie umarł żaden Wietnamczyk od 1989 r.

    -----