    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wolność słowa Dody
    Date: Thu, 15 Sep 2022 19:17:33 +0200

    W dniu 15.09.2022 o 17:51, alojzy nieborak pisze:

    > Zapytaj byłych sędziów TK z nadana pełoskego:) Oni orzekali w tej sprawie.
    >

    > OT.
    > złamany został przepis konwencji gwarantujący
    > każdemu prawo do wolności wyrażania opinii.
    >

    > Srali muchy będzie wiosna. Gógiel z jutubem wycinają
    > w pień strony z opiniami o "ż":)
    > Wolność odtąd dotąd. Co wolno o katolach, nie wolno o "ż":)

    Ja to rozumiem nie jako opinię o katolach, lecz:
    (mnie, mi?) ,,ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i
    palący jakieś zioła"
    O sobie samym chyba wolno mieć opinię?

    A co do opinii o "ż", to pewnie są rasistowskie albo coś podobnego,
    dlatego je wycinają. I słusznie.
    Wsadzanie wszystkich "ż" do jednego wora, to to samo co napisać np. że
    wszyscy Polacy to złodzieje, a przecież nie wszyscy są złodziejami.

    Te wycięte opinie o "ż", to były opinie o jakimś konkretnym "ż"?
    Może były nieprawdziwe? To wtedy słusznie wycięte.

    Pozdrawiam
    Piotr