  • Data: 2021-04-06 12:56:14
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Apr 2021 12:54:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Generalnie, ja nei zaprzeczam, ze tam do zgwałcenia mogło dojść. Zwracam
    > tylko uwagę, że sama ofiara - jak wynika z artykułu - nie mówiła o
    > zgwałceniu, a molestowaniu, a dziennikarze tezę o zgwałceniu wywożą z
    > 600 połączeń, co moim zdaniem jest dość wątpliwą drogą wnioskowania.

    O którym artykule piszesz?

    W podlinkowanym przeze mnie jest wyraźnie napisane, że "ksiądz Kamil N.
    miał dopuścić się wielokrotnych gwałtów na 12-letniej Mariannie. Według
    dziewczyny duchowny wykorzystywał ją po spotkaniach kółka biblijnego, miał
    również kaleczyć jej plecy nożem. Opisywała, że był agresywny. Policję i
    prokuraturę w Miechowie powiadomiła matka dziecka. Według zeznań Marianny,
    do ostatniego gwałtu miało dojść na polach, gdzie dziewczyna spacerowała z
    psem."

    Nie cytowałem wszystkiego, bo chodziło mi o kuriozalne zachowanie
    prokuratorki, która dwukrotnie "myli się" pytając o billingi.

    Gdybyś zdecydował się ponabijać reklamy Wyborczej, przeczytałbyś, że:

    <<Według ustaleń "Wyborczej" prokuratura nie podjęła równie istotnego
    tropu. Matka Marianny zabezpieczyła bowiem bieliznę córki. Znajdowały się
    na niej ślady, które zbadali kryminolodzy z Krakowa. W ekspertyzie
    napisali, że badanie ujawniło na bieliźnie "niewielką ilość męskiego DNA
    (...), która nie nadaje się do interpretacji". Stwierdzili również, że "na
    podstawie przeprowadzonych badań nie można wykluczyć również w dowodowych
    próbkach obecności płynu nasiennego".

    Postępowanie zostało umorzone a zażalenie adwokata, który wskazywał m.in.,
    że materiał dowodowy jest niekompletny i niewłaściwie zgromadzony, nie
    zostało uwzględnione. Jeszcze w toku sprawy ksiądz został przeniesiony do
    położonej niedaleko Miechowa parafii.>>

    Dziewczyna skończyła 18 lat i ponownie zawiadomiła prokuraturę i chodzi jej
    o gwałty połączone z kaleczeniem, a nie "molestowanie".

    Co ciekawe, postępowanie prowadzi prokuratorka Wioletta Jędrychowska-Jaros,
    która kilka lat temu podpisała się pod jego umorzeniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl