  • Data: 2021-04-06 16:22:23
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2021 o 12:56, Olin pisze:
    > O którym artykule piszesz?

    O tym zacytowanym fragmencie. Przede wszystkim nie chce mi sie
    odklikiwać mojego stanowiska na temat tego, czy zbieranie informacji o
    mojej aktywności - przykładowo - jest uzasadnionym interesem Wyborczej,
    czy nie jest. nie wiem, co miałoby w tej materii zmienić moje stanowisko.

    Jeśli wierzyć temu, co piszesz, to faktycznie cały szereg rzeczy wzbudza
    zdziwienie. mnie przykłądowo dziwi, czemu po ujawnieniu zgwałcenia nie
    powiadomiono Policji, która na pewno by odzież zabezpieczyła
    przykłądowo. No przynajmniej nie wyobrażam sobie, by tego nie zrobić.
    Ślady biologiczne i mikro w takim wypadku są bardzo ważne. Bo dziecko
    może oczywiście konfabulować, ale skąd ślady biologiczne sprawcy na
    bieliźnie?

    Co do tego, ze ta sama Pani Prokurator to prowadzi, to w Miechowie chyba
    nie ma ich zbyt wielu. Z tego co pamiętam, to w Sądzie było kiedyś tylko
    dwóch sędziów, ale to gdzieś z początku lat 90-tych pamiętam.

    --
    Robert Tomasik