    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: praca dla fachowca
    <pvjmrq$5vq$7@node1.news.atman.pl>
    <5c1d6b71$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <aAjTD.49261$t%4.15512@fx18.ams1>
    <5c1def67$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 27 Dec 2018 03:20:36 GMT

    On 2018-12-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli - jak pytasz - wiedział, tolerował, to powinien zostać osądzony za
    > niedopełnienie obowiązków, a nie hejtowany przez oszołomów. Wówczas sąd
    > nawet mogły orzec zakaz pełnienia funkcji kierowniczych. Nie został
    > osądzony, więc mam prawo sądzić, ze dowodów żadnych jego winy nie było.

    Sądząc po tempie w jakim takie sprawy się wyjasnia to domniemanie
    niewinności ze względu na hipotetyczny brak dowodów (ujawnienia ich
    opinii publicznej) jest pewnie mniej warte, niż przypuszczenie winy ze
    wzgledu na wszstkie bulwersujące okoliczności, a są one faktem. Poza tym
    co, był niewinny i nic z tym zwolnieniem nie zrobił? Jest tu jakaś droga
    odwoławcza?

    Zobacz jak to wszystko wygląda (wracamy do p. wyjścia), facet jest
    niewinny, zwalniają go: (1) toczy się postepowanie - nie widomo czy jest
    winny czy nie i wydaje się dziwne, że ktoś go zatrudnia na
    odpowiedzialne stanowisko bo jeśli winny to jest nieodpowiedzialny.
    (2) postępowanie zakończone, nie można udowodnić winy - to chyba
    powinien być przywrócony na stanowisko komendanta, albo dostac
    odszkodowanie?

    --
    Marcin