  • Data: 2018-12-21 23:38:34
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-12-18 o 22:44, Shrek pisze:

    > Poważnie - jest jakieś prawo, że jak zabiję klienta i nagra się na
    > kamerze, to szef nie może mnie zwolnić do czasu prawomocnego wyroku? Czy
    > to dotyczy tylko policjantów?

    Problemem pozostaje to, że dokąd nie zapadnie wyrok, to nie wiadomo, czy
    zabiłeś. W tym wypadku nie było to wcale oczywiste, a przynajmniej tak
    uznano i tyle dyskusji na ten temat z mojej trony, bo przedmiotem
    dyskusji tu nie było, czy Stachowiaka zamordowano, czy nie, tylko czy
    były Komendant może być Dyrektorem.