  • Data: 2021-11-15 15:21:35
    Temat: Re: po marszu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Nov 2021 06:54:32 +0100, Shrek wrote:

    > Sądzę, że tak. Oni tam mają bardzo hierarchiczną strukturę. No i zawdymy
    > wzwykle wyglądają tak, że potrzeba jakiegoś lidera. Szeregowy faszysta
    > jest szeregowy właśnie dlatego, że liderem nie jest:P NIe ma lidera, nie
    > ma zadymy:P

    A ten plakat rok temu, to kto chcial spalic ?

    > Która konkretnie? Bo wiem, ze prowokacja oczywiście podobno była, no ale
    > się nie nagrała;)

    No zobacz chocby tu
    https://youtu.be/EjWm9RmIq6E?t=107

    czołowka marszu sobie spokojnie przechodzi obok bramy, ktora nikogo
    nie interesuje, a pare minut pozniej juz zadyma na calego.

    No i co sie w miedzyczasie stalo, ze tak sie marsz zainteresowal jakas
    bramą ?

    > To byłoby wypłynięte. A nie wypłynęło więc nic takiego raczej miejsca
    > nie miało.

    > I widzisz - wszyscy wiedzą. O tym że policja konfiskuje wrogie
    > symbole też by było.

    Ale przeciez nie pisze o konfiskacie, tylko o dobrej radzie.

    No ale jak - byly wrogie symbole przy trasie, czy nie bylo?

    J.