  • Data: 2021-11-17 17:10:59
    Temat: Re: po marszu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6193edcf$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.11.2021 o 12:31, J.F pisze:

    >Akurat w niemczech to oficjalnie był nazizm a nie faszyzm.

    owszem, ale blisko zwiazane :-)

    >Zresztą co w tym dziwnego - przecież nie ma żadnego powiązania
    >niemców i nazizmu;)

    Czyli co - antyniemiecka, bo Niemcy zdradzili ideały ? :-)

    >Oj tam... to była tuskowa flaga a nie niemiecka:P

    Tuskowy portret i niemiecka flaga - tak przeczytalem.

    >Wszystko ich prowokuje - jak to z tą kostką było?

    Wszystko to nie, ale duzo. Jak to w tlumie.

    >Nie wiem - nie nagrało się. Ale jakby była prowokacja to jednak
    >powinno - jeśli coś się miało w tym czasie w polsce nagrać, to
    >właśnie najbardziej powinno się nagrać pod degolem:) No a się nie
    >nagrało:P Dziwne...

    >Moze wcale tak duzo nie filmuje ... bo co tu w marszu filmowac ...
    >Prowokacje:P U julek się nagrywało.

    No to patrz na ten film - mieli telefony w rekach i filmowali ?
    Nie.

    Byl jakis lepszy film, a moze ktos znajdzie jeszcze lepszy.

    >https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,27791646,w-nocy
    -ktos-pomalowal-na-teczowo-most-poniatowskiego.html

    I co - zmyli ?

    J.