  • Data: 2021-11-16 09:29:22
    Temat: Re: po marszu
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2021 o 17:51, Shrek pisze:

    > Zapodasz - bo z marszu kobiet to się nagrało i zachowało.

    Zapewne też się zachowało, ale musiałbym miec konta na FB, bo inaczej
    dostęp jest tylko do najnowszych postów, aby wyszukać trzeba niestety
    być zalogowanym inaczej zbyt głęboko sie nie wejdzie. A tam widziałem na
    kilku live'ach. Na pewno Czujny był blisko, tyle, że też nie od razu,
    więc nie ma samego początku, ale jest dużo więcej niż na oryginalnych
    nagraniach z monitoringu, gdy wszystkie kamery akurat na ten moment
    zaczęły filmować inny obszar...

    > No ale przecież tam każdy miał komórkę - więc powinno być mnóstwo filmików.

    Te z komórek właśnie są, tyle, że od rożnych momentów. Część
    transmitowała na żywo, część włączyła/przemieściła się, jak zobaczyli,
    że coś się dzieje. Jest więcej - dużo więcej. Szkoda, ze ktos nie
    pomyślał i nie zrobił z tych nagrań jakiegoś filmu. Z tego co pamiętam,
    to kilku tajniaków było tych samych co na marszu kobiet, nawet jeden był
    w tym samym płaszczu.

    --
    http://zrzeda.pl