  • 1. Data: 2021-11-14 15:26:48
    Temat: po marszu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i jak tam - Marsz sie odbyl, incydentow nie bylo ... i jakie
    wnioski - narodowcy w tym roku lepsi, czy milicja w poprzednich latach
    byla gorsza ?

    Robercie?

    J.

  • 2. Data: 2021-11-14 15:33:16
    Temat: Re: po marszu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 15:26, J.F. pisze:

    > No i jak tam - Marsz sie odbyl, incydentow nie bylo ... i jakie wnioski
    > - narodowcy w tym roku lepsi, czy milicja w poprzednich latach byla
    > gorsza ?

    Po mojemu to ktoś poszedł gdzie trzeba i smutni panowie powiedzieli, że
    skoro jest państwowo, to za dymienie zrobią komu trzeba jesień z dupy
    średniowiecza...

    Policja generalnie stała daleko, więc oddolnego dymienia nie było, a
    poważne dymienie poważnych zorganizowanych grup to zawsze było za wiedzą.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-11-14 18:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Po mojemu to ktoś poszedł gdzie trzeba i smutni panowie powiedzieli,
    >że skoro jest państwowo, to za dymienie zrobią komu trzeba jesień z
    >dupy średniowiecza...

    Myslisz, ze by odnioslo skutek ?

    >Policja generalnie stała daleko, więc oddolnego dymienia nie było, a
    >poważne dymienie poważnych zorganizowanych grup to zawsze było za
    >wiedzą.

    No wlasnie - moze to KGP wezwano, i powiedziano, ze ma nie byc zadym?
    :-)

    Tęcze i inne prowokujące materialy z balkonow poznikaly ?

    J.

  • 4. Data: 2021-11-14 18:17:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 18:02, J.F. pisze:

    > Myslisz, ze by odnioslo skutek ?

    Tak sądzę. Za każdym razem (czyli dwukrotnie) pisie "przejmowały" marsz
    państwowo (w tym raz było to wrogie przejęcie) i był spokój. Za
    pierwszym razem z tego co pamiętam co bardziej "dymiących" prowodyrów
    zawczasu dosłownie przejęła policja. Jak masz kontrolę nad służbami
    specjalnymi, policją, prokuraturą, mediami i społeczenstwo co ma w dupie
    twoje afery czy nadmiarowe 80k zgonów (poza tymi na kowit) i to w sumie
    nie tak ciężko kogoś zastraszyć, tak żeby nawet dość twardy naziołek
    obsrał zbroję.

    > No wlasnie - moze to KGP wezwano, i powiedziano, ze ma nie byc zadym? :-)
    >
    > Tęcze i inne prowokujące materialy z balkonow poznikaly ?

    Nie wiem. Sądzisz, że kulsony chodziły i ściągały - nie sądzę. Ktoś by
    nagrał kulsona rekwirującego flagę;)

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-11-14 21:36:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >dupie twoje afery czy nadmiarowe 80k zgonów (poza tymi na kowit) i to
    >w sumie nie tak ciężko kogoś zastraszyć, tak żeby nawet dość twardy

    Moze i tak, ale potem masz "szeregowych", ktorzy nawet nie beda
    wiedziec o rozmowie.

    A moze wystarczy, aby milicja nie atakowala ?

    >Nie wiem. Sądzisz, że kulsony chodziły i ściągały - nie sądzę. Ktoś
    >by nagrał kulsona rekwirującego flagę;)

    Sadze, ze mogliby po dobroci "wie pan/i co sie stalo rok temu,
    wszystkich nie dopilnujemy, chce pan/i, zeby mieszkanie splonelo?
    lepiej zdjac".

    ale znow, zeby specjalnie nikt specjalnie nie ustawil ...

    J.

  • 6. Data: 2021-11-14 21:47:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 21:36, J.F. pisze:

    > Moze i tak, ale potem masz "szeregowych", ktorzy nawet nie beda wiedziec
    > o rozmowie.

    Dostaną rozkaz nie dymić to nie będą.

    > A moze wystarczy, aby milicja nie atakowala ?

    Raczej była poza zasięgiem. Przecież pod empikiem to ie milicja zaczęła
    w zeszłym roku;)

    > Sadze, ze mogliby po dobroci "wie pan/i co sie stalo rok temu,
    > wszystkich nie dopilnujemy, chce pan/i, zeby mieszkanie splonelo? lepiej
    > zdjac".

    Wypłynęłoby jak nic.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-11-14 23:04:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dostaną rozkaz nie dymić to nie będą.

    "szeregowi faszysci" tak skorzy do sluchania rozkazow?

    >Raczej była poza zasięgiem. Przecież pod empikiem to ie milicja
    >zaczęła w zeszłym roku;)

    Nie wiem, nie wiem, przeciez to analizowalismy i tam jedna niewiadoma
    byla ...

    >Wypłynęłoby jak nic.

    Nawet jakby wyplynelo, to co ?

    Usunieciem kostki brukowej sie nawet chwala.

    J.

  • 8. Data: 2021-11-15 00:26:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moze i tak, ale potem masz "szeregowych", ktorzy nawet nie beda
    > wiedziec o rozmowie.
    >
    > A moze wystarczy, aby milicja nie atakowala ?

    Wystarczy, że mogą obciąć fundusze. Ten rodzaj argumentów zrozumie każdy
    szeregowy członek.

    > Sadze, ze mogliby po dobroci "wie pan/i co sie stalo rok temu,
    > wszystkich nie dopilnujemy, chce pan/i, zeby mieszkanie splonelo?
    > lepiej zdjac".

    Zdaje się widziałem jakieś zdjęcie, gdzie ten fragment trasy co to
    mieszkanie spalili, był zasłonięty jakimś pokaźnym parawanem.

    > ale znow, zeby specjalnie nikt specjalnie nie ustawil ...

    Furer zakazał bo powyrzuca za mordy.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-11-15 06:54:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 23:04, J.F. pisze:

    > "szeregowi faszysci" tak skorzy do sluchania rozkazow?

    Sądzę, że tak. Oni tam mają bardzo hierarchiczną strukturę. No i zawdymy
    wzwykle wyglądają tak, że potrzeba jakiegoś lidera. Szeregowy faszysta
    jest szeregowy właśnie dlatego, że liderem nie jest:P NIe ma lidera, nie
    ma zadymy:P

    > Nie wiem, nie wiem, przeciez to analizowalismy i tam jedna niewiadoma
    > byla ...

    Która konkretnie? Bo wiem, ze prowokacja oczywiście podobno była, no ale
    się nie nagrała;)

    > Nawet jakby wyplynelo, to co ?

    To byłoby wypłynięte. A nie wypłynęło więc nic takiego raczej miejsca
    nie miało.

    > Usunieciem kostki brukowej sie nawet chwala.

    I widzisz - wszyscy wiedzą. O tym że policja konfiskuje wrogie symbole
    też by było.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-11-15 09:31:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 21:47, Shrek napisał:

    > Dostaną rozkaz nie dymić to nie będą.

    > Raczej była poza zasięgiem. Przecież pod empikiem to ie milicja zaczęła
    > w zeszłym roku;)

    hmm z filmów nieoficjalnych wynikało (różnych "dziennikarzy z kijami"),
    że to tajniacy zaczęli, a potem do bramy uciekli (ci sami co potem na
    marszu kobiet zaatakowali kobiety). Na ten czas dziwnym zbiegiem
    okoliczności wszystkie oficjalne kamery skierowane były w innym kierunku...
    --
    http://zrzeda.pl