  • Data: 2021-11-16 12:31:14
    Temat: Re: po marszu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Nov 2021 17:50:44 +0100, Shrek wrote:

    > W tym roku też spalili - i wszyscy uznali za sukces że tylko tyska i
    > flagę niemiecką oraz "pedalską".

    Ooo ... to jak z tymi "faszystami" - jakas polska odmiana faszyzmu,
    antyniemiecka ? :-)

    Ale palenie flag panstwowych to chyba karalne jest?

    > I ci z tego że początek przeszedł a potem zadyma. Mieszkanie jak
    > podpalili też początek przeszedł - prowokacja?

    Z mieszkaniem w miare wiadomo jak bylo - niecelowa, ale prowokacja :-)

    A tu co - kulson jakis glowe zza barierki wysunal, a mlodzi silni
    bardzo chcieli jakiemu kulsonowi dolozyc ?

    > No tak jak piszę - się
    > nie nagrała... Przecież tam było wtedy najwięcej nagrywających na m2 w
    > polsce i akurat nikomu się nie nagrało...

    Moze wcale tak duzo nie filmuje ... bo co tu w marszu filmowac ...

    > I tak by wypłynęło w mediach jak policjanci "dobrze radzą". Skoro nie
    > wypłynęło to znaczy że raczej nie łazili.

    Tak by wychodzilo ... tylko co:
    -nie łazili, bo nie,
    -ludzie sami pochowali prowokacyjne elementy, to nie musieli radzic?
    -ale przeszli, sprawdzili ... i malo rad musieli uzyc, to i nie
    wyplynelo.
    -czy nie przeszli ...

    > Ktoś całe torowisko na tęczowo pomalował;)

    dawaj fotke.
    Ale torowiska nie podpalisz, skopac tez nie warto :)

    J.