  • Data: 2021-11-17 08:10:30
    Temat: Re: po marszu
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2021 o 18:49, Shrek pisze:

    > No patrz a z julek się zachowało ot tak w googlu:P

    > Skoro było na lajfach to w sposób oczywisty było również nagrane - i co
    > - zagineło? Przecież jakby się nagrało to by policję grilowali w kółko
    > przez tydzień:P

    Pewnie jest, tylko jak napisałem, trzeba zejść niżej, albo mieć
    konkretny link - pewnie ktoś ma, ja nie mam, bo nie zachowuje takich
    rzeczy, a żeby dotrzeć przeglądając niżej, trzeba mieć konto na fb, ja
    nie mam.

    > No szkoda...

    > To w końcu było czy nie było.

    napisałem, na nagraniach osób z marszu coś tam było, na nagraniach
    oficjalnych - bo tak policja robiła monitoring w trakcie, na czas ataku,
    kamery policyjne skierowane były gdzie indziej.

    > Dziwne... I nikt nie nagrał tej prowokacji? Przecież tam było największe
    > stężenie nagrywających na m2 w całej polsce:P

    Nagrał i był ferment, stąd właśnie wiem i widziałem, ale jak napisałem,
    było to na fb, więc teraz nie znajdę. Co do ilości nagrywających - to
    nie było tak, że wszyscy nagrywali w tym samym miejscu - sam marsz był
    rozciągnięty tak, że niektórzy jak doszli to już było po akcji (np
    Biedka). Jak chcesz, masz czas możesz poszukać. Ponieważ atak na kobiety
    był niedługo później a jeden osobnik był dość charakterystyczny, to go
    zapamiętałem, na obu marszach właśnie robił zadymę.

    > Część
    >
    > NIe ma:P Jakby było to wisiałoby w necie i było grilowane aż by się
    > dymiło bardziej niż z rac na dmowskim.

    było i było grillowane, ale tylko właśnie w niewielkich mediach - coś
    jak z umowami z pfizerem, wyciekły na przełomie lipca/sierpnia, a
    słyszałeś coś o tym w głównych mediach?

    >  Szkoda, ze ktos nie
    >
    > No właśnie - jakoś ćwierć miliono ludzi ponoć było a nikt nie pomyślał i
    > nie nagrał i nie poskładał...

    ćwierć miliona może i było, a ile było w tym miejscu?

    > Różnica jest taka że jak na julki z pałą poszedł to został gwiazdą
    > mediów i jutuba:P Więc sorry ale pozostane sceptyczny;)

    A ja Tobie powiem, że część tych filmujących bywa i na jednych i na
    drugich wydarzeniach i było na to przygotowanych (po doświadczeniach
    właśnie z marszu). Nie zdziwiło Cię, że przed akcją u Julek, chyba
    Włodek Ciejka (pewności nie mam, ale tak mi się wydaje) wychwycił tych
    gości w bramie najpierw i sfilmował?

    --
    http://zrzeda.pl