  • Data: 2006-10-14 18:23:25
    Temat: Re: pawo pracy ?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Wiedz, że sformułowanie "odpowiada kwalifikacjom pracownika" nie pozwala
    > na powierzenie pracownikowi obowiązków nie tylko przewyższających jego
    > kwalifikacje, ale i niższych, a także po prostu innych (pracownikowi
    > zatrudnionemu na stanowisku administratora sieci nie można zlecić
    > obowiązków konserwatora powierzchni płaskich).

    Bredzisz. Tak jak myślałem nie rozumiesz zwrotu "odpowiada kwalifikacjom
    pracownika" I wskazywanie absurdalnych przykładów tego nie zmieni.
    Widzę że utożsamiasz ""odpowiada kwalifikacjom pracownika" ze stanowiskiem.
    Ten przepis jest właśnie po to by powierzyć pracownikowi INNE
    obowiązki.(bo niby po co innego?)

    > Oprócz tego istnieje kwestia braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania danego
    typu prac
    > - do tego konieczne jest przeprowadzenie badań (administrator sieci może
    > mieć np. dyskopatię).

    Całkiem nie na temat piszesz :)
    Chodziło mi o to że twoja wypowiedź o tym że autorka odmówiła słusznie
    innych obowiązków pracowniczych była gołosłowna i mogła wprowadzić w
    błąd. O tym czy mogli jej zlecić inną pracę we wskazanym przez mnie
    trybie decydują kwalifikacje (a tych nie znamy), a nie dotychczasowym
    zakres obowiązków.
    W skrajnym wypadku odmowa wykonywania innej pracy odpowiadająca
    kwalifikacjom może być podstawą zwolnienia dyscyplinarnego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam