  • Data: 2006-10-15 17:47:27
    Temat: Re: pawo pracy ?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zatrudniona jestem jako specjalista ds. marketingu i reklamy, teraz
    przedstawiono mi obowiazki gdzie figuruje jako przedstawiciel handlowy, a de
    facto mam byc akwizytorem i roznosic po firmach, (poza dawnymi obowiazkami,
    karty stalego klienta i pozyskiwac dane osob chcacych wyrobic karty
    rabatowe. Mam dziennie pozyskiwac 30 takich osob.
    Czy to normalne??
    J.