    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Date: Mon, 3 Apr 2023 22:50:32 +0200
    <u033lq$15b$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <xMpVL.758358$XEv3.751710@fx13.ams1>
    <u05ru8$4mf$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <0zdWL.1409996$eD%3.473527@fx14.ams1>
    <u0bvfh$gfq$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <kToWL.2876697$%ng4.2017890@fx09.ams1>
    <642ae3d8$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4fd4awrahj.r7au2eyx7af2$.dlg@40tude.net>
    <642b161a$0$19614$65785112@news.neostrada.pl>
    <b36zb704cjd8$.vipiabp3hkxa$.dlg@40tude.net>
    <642b345b$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 22:17:30 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Technicy się zmieniają i zawsze są, ale może być inne zdarzenie.
    > Natomiast w wypadku pokrzywdzonego po co mu telefon zabezpieczać.
    > Zadzwoni się po niego, jak bedzie technik dostępny.

    > Są :-)

    ciekawe gdzie ...

    > Nazwa protokołu nazwą. Skoro go znalazłeś, to zajrzyj. Jeśli masz wersje
    > oryginalną, to zajrzyj na połowę strony trzeciej - co robi podejrzany :-)

    https://policja.pl/pol/kgp/biuro-kryminalne/dokument
    y/zagadnienia-procesu-kar/formularze-procesowe/12506
    1,Protokol-przesluchania-podejrzanego.html

    A co stoi na pierwszej stronie? A na drugiej? A na czwartej?
    A w podstawie prawnej?

    Co wy macie za dziwny zwyczaj wybiórczego czytania przepisow.
    jedna strona z czterech...

    J.