  • Data: 2023-04-03 23:10:05
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2023 o 22:50, J.F pisze:

    > ciekawe gdzie ...

    W logach, śmieciach - a czasem znajduje się "wirusa", który za to
    odpowiada.

    > https://policja.pl/pol/kgp/biuro-kryminalne/dokument
    y/zagadnienia-procesu-kar/formularze-procesowe/12506
    1,Protokol-przesluchania-podejrzanego.html

    A co stoi na pierwszej stronie? A na drugiej? A na czwartej?
    > A w podstawie prawnej? Co wy macie za dziwny zwyczaj wybiórczego
    > czytania przepisow. jedna strona z czterech...

    Bo na trzeciej jest napisane, co robi ów podejrzany po przedstawieniu
    zarzutu. Cała czynność, to przesłuchanie, ale podejrzany składa
    wyjaśnienia, a nie zeznania. Przepraszam, ze się tak upieram, ale w
    normalnej potocznej rozmowie nikt z profesjonalistów nie powie o
    przesłuchaniu podejrzanego, tylko o przedstawieniu zarzutów i złożeniu
    wyjaśnień. Co więcej, nie chce mi się szukać, ale w kpk stoi, że
    zeznania złożone przez podejrzanego nie podlegają w ogóle odczytaniu.

    --
    Robert Tomasik