  • Data: 2023-04-05 17:40:45
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2023 o 17:33, Shrek pisze:

    > I każdy policjant ma na zawołanie, czy jednak prościej telefon
    > zabezpieczyć?

    Jeśli to telefon pokrzywdzonego, to można założyć, że nie będzie z niego
    usuwał danych. Bywa, że walizka zajęta, albo nie ma osoby umiejącej ją
    obsłużyć. W pakiecie z walizką przeszkolono nas kilkanaście osób. Pewnie
    części nie mam już w służbie. Ale uczymy my kolejnych. To dość
    "idiotoodporne" urządzenie. Jeśli ne można akurat tego w danym momencie
    zrobić, to zadzwoni się do pokrzywdzonego i umówi na jakiś termin.

    Problemy są ze sprawcami, bo jak nie możesz od razu zrobić kopii, to
    musisz mu zatrzymać, by nie utopił tego w rzecze - przykładowo. Albo nie
    usuwał danych.
    --
    Robert Tomasik