  • Data: 2023-04-03 22:50:32
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Apr 2023 22:17:30 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Technicy się zmieniają i zawsze są, ale może być inne zdarzenie.
    > Natomiast w wypadku pokrzywdzonego po co mu telefon zabezpieczać.
    > Zadzwoni się po niego, jak bedzie technik dostępny.

    > Są :-)

    ciekawe gdzie ...

    > Nazwa protokołu nazwą. Skoro go znalazłeś, to zajrzyj. Jeśli masz wersje
    > oryginalną, to zajrzyj na połowę strony trzeciej - co robi podejrzany :-)

    https://policja.pl/pol/kgp/biuro-kryminalne/dokument
    y/zagadnienia-procesu-kar/formularze-procesowe/12506
    1,Protokol-przesluchania-podejrzanego.html

    A co stoi na pierwszej stronie? A na drugiej? A na czwartej?
    A w podstawie prawnej?

    Co wy macie za dziwny zwyczaj wybiórczego czytania przepisow.
    jedna strona z czterech...

    J.