  • Data: 2004-12-03 12:23:49
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:34:04 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > dzieci tez?

    Obezwładnić nalezy wszystkich. Dziecko potrafi być niebezpieczne, morze
    czymś rzucić, może dźgnąć nożem, jego zachowania w sytuacji stresowej są
    nieprzewidywalne.

    > zlapac go, nalozyc mu na szyje petle (takim urządzonkeim jakie hycle
    > maja)

    To porada mniej więcej tak samo dobra jak propozycja doktorka, aby AT nie
    odstrzeliwywało zamków w drzwiach, tylko wyrąbywało drzwi siekierką.
    Pętlę to można nałożyć spokojnemu psu, a nie takiemu, który atakuje. Poz
    atym AT to nie hycle. Ich celem jest wykonanie zadania a nie ochrona
    zwierząt.

    > 5 chlopow nie potarfi psa chwycic?

    Pies w starciu z nieuzbrojonym człowiekiem ma przewagę i zwykle wygrywa.
    Walczyłeś kiedyś z atakującym cię psem? Ja tak, i nigdy w życiu nie mam
    zamiaru tego powtarzać. Nie wyobrażasz sobie nawet jak silny i zwinny może
    być mały kundelek. Owszem wydaje się,że psa można konąć albo złapać za
    gardło. Mnie też się tak wydawało. Blizny mam do dzisiaj.

    > Wiedzac ze tam jest pies, wziac
    > bron z nabojami usypiajacymi? Dla mnie psy sa cholernie wazne,

    Ważniejsze niż bezpieczeństwo funkcjonariuszy? Niestety pies stanowi
    zagrożenie i należy je wyeliminowac w najskuteczniejszy sposób. A strzelba
    Palmera wbrew pozorom to bardzo trudne w uzyciu urządzenie.

    > i nie widze w tym momencie zadnego usprawieliwienia.
    > Pokazali jego zwloki, 3/4 owczarka niemieckiego, nie jest
    > szczegolnie duzy, ani nei jest szczegolnie niebezpieczny.

    Ponownie. Walczyłeś kiedyś z psem? Pitbull jest może malutki, ale czy to
    znaczy, że nie jest niebezpieczny?

    --
    Falkenstein
    skazania.