  • Data: 2004-12-03 14:23:12
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 15:08:42 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > czlowieku, wpada 8 osob do czyjegos mieszkania to co pies "gospodarz" ma
    > robic?

    A co to zmienia w kwestii mozliwości obezwładnienia psa pętlą?

    > strzelba
    >>
    > sorry facet ale funkcjonariusze to brygada antyterrorytyczna i nawet
    > gdyby taki psiak uzarl goscia nie wiem czy by to poczul to jeden,

    Ugryzł cię kiedyś pies? Chyba nie. Zapewniam cię, że poczułby. A poza tym
    niby dlaczego mamy pozwolićpsom gryźć policjantów? Szkolimy ich po to by
    byli na wezwanie a nie poto by pogryzieni przez psa siedzieli na zwolnieniu

    > dwa przy zalozeniu ze bylo tak jak kto inny pisal,
    > ze juz wczesniej policja sie tam zjawila, wiedziano ze w tym mieskzaniu
    > jest pies. ich zasranym obowiazkiem bylo sie przygotowac,

    Przygotowali się. Wiedzieli, że po wejściu do mieszkania należy spodziewac
    się ataku psa i w razie czego trzeba będzie bydlę zastrzelić.

    > co za problem zabrac bron z nabojami usypiajacymi?

    Problem jest taki, że taka broń to wyposarzenie weterynarza, a nie
    antyterrorysty. Poza tym żeby skutecznie jej uzyć trzeba najpierw wiedzieć
    jak duże będzie zwierze (dawka), a poza tym srodek usypiający nie działa
    piorunująco, tylko trzeba poczekać nawet kilka minut aż zwierzak zaśnie.
    Nie mówiąc już o tym że zwierzaka jeszcze trzeba trafić w miejsce, gdzie
    igła się wbije. Gdyby istniały łatwe w stosowaniu i natychmiast działające
    środki usypiające to policjanci nie zawracaliby sobie głowy
    obezwładnianiem napastnika siłą. parazlizatorem elektrycznym itp
    wynalazkami.

    > Byl to zwykly mord. Zreszta z tego co sie orientuje to maja z tej akcji
    > nagranie. Zobaczymy jak bylo.

    Materiał w sam raz dla Faktu. Wielki tytuł na pół strony.
    POLICJA MORDUJE NIEWINNEGO PSA,

    --
    Falkenstein
    skazania.