  • Data: 2004-12-03 14:08:42
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pętlę to można nałożyć spokojnemu psu, a nie takiemu, który atakuje.

    czlowieku, wpada 8 osob do czyjegos mieszkania to co pies "gospodarz" ma
    robic?

    > Ważniejsze niż bezpieczeństwo funkcjonariuszy? Niestety pies stanowi
    > zagrożenie i należy je wyeliminowac w najskuteczniejszy sposób. A
    strzelba
    > Palmera wbrew pozorom to bardzo trudne w uzyciu urządzenie.

    sorry facet ale funkcjonariusze to brygada antyterrorytyczna i nawet gdyby
    taki psiak uzarl
    goscia nie wiem czy by to poczul to jeden, dwa przy zalozeniu ze bylo tak
    jak kto inny pisal,
    ze juz wczesniej policja sie tam zjawila, wiedziano ze w tym mieskzaniu
    jest pies.
    ich zasranym obowiazkiem bylo sie przygotowac, co za problem zabrac bron z
    nabojami usypiajacymi?
    Byl to zwykly mord. Zreszta z tego co sie orientuje to maja z tej akcji
    nagranie. Zobaczymy jak bylo.

    P.