  • Data: 2022-06-02 12:09:45
    Temat: Re: kod źródłowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Jun 2022 09:44:45 +0200, dantes wrote:
> [...]

    [...]
    > I ludzie w PL z tym nic nie robią?
    > Jakiś projekt ustawy by to zmienić? Były chociaż próby?

    Wiekszosc ludzi w PL nie staje przed sądami, to nie wiedzą.

    A proby ... Ziobro obiecywal pare razy zreformowac sądy,
    ale jakos malo skutecznie.

    Chociaz ... czy to nie on wprowadzil panstwowe egzaminy na aplikacje,
    przez co troche zmniejszyl "dziedzicznosc zawodu"?

    Cos mi chodzi po glowie, ze probowal bardziej otworzyc,
    ale TK mu wytlumaczyl, ze w Konstytucji jest wpisany samorzad.

    Ale teraz jest nowy, lepszy TK i ...
    https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/tk-zbada-konstytu
    cyjnosc-przepisow-o-samorzadach,515111.html

    > Ale to wiem i tego nie kwestionuję.
    > Chodzi o taki przypadek kiedy sędzia pyta:
    > - Czy strona nagrywa?
    > Odpowiedź strony:
    > - Nie nagrywam. Sporządzam notatki.

    A jak odpowie "oczywiscie nagrywam" ?

    > Sędzia oczywiście może nie dać wiary i zlecić przeszukanie.
    > Generalnie chodzi o to by strona udzielając odpowiedzi nie skłamała.
    > Czy zatem używanie urządzenia z funkcją speech2text to "nagrywanie"
    > czy sporządzanie notatek? Chodzi o ewentualną "słownikową" interpretację.

    > Pełna zgoda.

    > Ten zakaz nagrywania wynikał stąd, że w "dawnych czasach" urządzenia
    > rejestrujące dosyć głośno hałasowały (szum kamer, błysk fleszy, przydźwięki
    > i sprzężenia na linii mikrofon głośnik) a jeśli coś przeszkadzało
    > w rozprawie no to wówczas sędzia mógł zakazać.

    Ale to sie przeciez bardzo dawno temu skonczylo.

    J.