  • Data: 2022-06-02 11:45:31
    Temat: Re: kod źródłowy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Jun 2022 11:34:45 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale w sądzie czy nie wiadomo gdzie?

    To jest właśnie ciekawe:

    "Położenie na niewielkim przedmiocie i naciśnięcie - tak według
    nowosądeckiej prokuratury miało dojść do uszkodzenia płyt z dowodami w
    sprawie wypadku w Oświęcimiu z udziałem byłej premier Beaty Szydło. I jej
    zdaniem mogło wystarczyć do tego samo przechowywanie akt z dowodami.
    Dostęp do płyt miało pięcioro policjantów, którzy uczestniczyli w
    śledztwie, czworo prokuratorów, którzy je prowadzili w początkowej fazie,
    oraz biegli, którzy potem badali nośniki. Prokuratura w Nowym Sączu
    twierdzi, że wszystkich przesłuchała (na konieczność ich przesłuchania
    wskazywał wcześniej sąd, który uchylił wcześniejszą decyzję o odmowie
    wszczęcia śledztwa). Jak nietrudno się domyślić, nikt nie wiedział, kiedy,
    gdzie i w jaki sposób miałoby dojść do uszkodzenia nośników.

    Co ciekawe, trzecia płyta, która była dowodem, a która zawiera nagrania z
    monitoringu z budynku Centrum Medycznego, nie została uszkodzona. Nie ma na
    niej pęknięć ani załamań, które są na dwóch pozostałych nośnikach.

    W mechanizm wskazany przez nowosądecką prokuraturę jako prawdopodobny nie
    wierzy mecenas Władysław Pociej, obrońca Sebastiana Kościelnika. - Płyty
    były w koszulkach, na dodatek w aktach sprawy, które stanowiły dodatkową
    osłonę. To w jaki sposób płyty pękły, i to w centralnej ich części? To nie
    wytrzymuje krytyki - uważa adwokat.

    - To nie było przypadkowe zdarzenie. Moim zdaniem sposób uszkodzenia płyt
    przy normalnym obrocie dokumentami wskazuje na celowe działanie - uważa
    adwokat."

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,28513699,p
    rokuratura-uwaza-ze-dowody-w-sprawie-wypadku-szydlo-
    zostaly.html

    > A poza tym to nagranie chyba niewiele wnosi do sprawy.

    Skąd wiesz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/