  • 1. Data: 2022-05-31 14:07:36
    Temat: kod źródłowy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Naczelny Sąd Administracyjny orzekł, że kod źródłowy (komputerowy zapis)
    programu losującego sędziów ma być udostępniony jako informacja publiczna."

    https://www.iustitia.pl/4462-kod-zrodlowy-systemu-lo
    sowania-sedziow-ma-zostac-ujawiony

    Teraz pytanie dla wróżek i doświadczonych prawników: w jaki sposób Mniej
    niż Zero uzasadni niewykonanie prawomocnego wyroku?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-05-31 14:41:09
    Temat: Re: kod źródłowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 14:07:36 +0200, Olin wrote:
> [...]
    >
    > Teraz pytanie dla wróżek i doświadczonych prawników: w jaki sposób Mniej
    > niż Zero uzasadni niewykonanie prawomocnego wyroku?

    Wersja najprostsza: "nie mamy kodu, oglosilismy przetarg na gotowy
    produkt" :-)

    Ale co - spodziewacie sie w kodzie rewalacji jakis?

    Czy raczej niedoróbek, ze prezes moze losowac wielokrotnie az do
    szczesliwego trafu :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-05-31 22:01:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-05-31 o 14:41, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale co - spodziewacie sie w kodzie rewalacji jakis?
    >
    > Czy raczej niedoróbek, ze prezes moze losowac wielokrotnie az do

    No i przestali nagrywać sprawy. Oszukali, ze sprawy będą nagrywane.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-06-01 00:55:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2022 o 14:07, Olin pisze:

    > Teraz pytanie dla wróżek i doświadczonych prawników: w jaki sposób Mniej
    > niż Zero uzasadni niewykonanie prawomocnego wyroku?

    Kod źródłowy nie jest naszą własnością i go nie posiadamy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-06-01 01:40:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kod źródłowy nie jest naszą własnością i go nie posiadamy.

    Tak nie można. To by oznaczaczało, że oni nie wiedzą co tam jest, co z
    kolei skutkowałoby niewygodnymi pytaniami o transparentnośc i
    bezpieczeństwo.

    Końcowy komunikat: Kopia kodu znajdowała się na dyskietce zdeponowanej w
    Urzędzie... [..] ... [..] Działacze opozycji przejeżdżając po laptopie
    ministra ziobry celowo uszkodzili nosnik z kodem. Nasi specjaliści od
    odzyskiwania danych pracują obecnie nad jego odzyskaniem. Ze względów
    bezpieczeństwa była to jedyna kopia kodu.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2022-06-01 05:39:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > Teraz pytanie dla wróżek i doświadczonych prawników: w jaki sposób Mniej
    > niż Zero uzasadni niewykonanie prawomocnego wyroku?

    Bardzo prosto np. kod źródłowy zawiera prawem chronioną własność
    intelektualną stron trzecich - Microsoft go Ziobrze napisał ;-)

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2022-06-01 06:17:03
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 31 May 2022 22:01:33 +0200, Animka napisał(a):

    sowania-sedziow-ma-zostac-ujawiony

    > No i przestali nagrywać sprawy. Oszukali, ze sprawy będą nagrywane.

    Możesz nagrywać i nie musisz nikogo o tym informować.

  • 8. Data: 2022-06-01 06:32:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak nie można. To by oznaczaczało, że oni nie wiedzą co tam jest, co z
    > kolei skutkowałoby niewygodnymi pytaniami o transparentnośc i
    > bezpieczeństwo.

    Oj ta oj tam. Większość oprogramowania jest close source a i średnio
    uwierzę, że "państwowi" informatycy przeprowadzają analizę kodu:P

> [...]
    > odzyskiwania danych pracują obecnie nad jego odzyskaniem. Ze względów
    > bezpieczeństwa była to jedyna kopia kodu.

    :P

    Albo oddadzą 200 stron z wielkim czarnym prostokątem, że niby tajne i
    nie może być udostępnione w ramach informacji publicznej. Zaufana
    trzecia strona ściągnie to ze strony, usuną prostokąt w edytorze pdf i
    okaże się że jest pod nim przepis na szarlotkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-06-01 07:37:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 06:17, dantes napisał:

    sowania-sedziow-ma-zostac-ujawiony

    > Możesz nagrywać i nie musisz nikogo o tym informować.

    Zgodnie z prawem tak, ale zgodnie z bezprawiem, możesz wylądować na 10
    dni w więzieniu: https://www.youtube.com/watch?v=Xz4n7nWUdPI
    A niestety u nas panuje jedno wielkie bezprawie, więc wiesz...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 10. Data: 2022-06-01 07:57:00
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 1 Jun 2022 07:37:52 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > dni w więzieniu: https://www.youtube.com/watch?v=Xz4n7nWUdPI
    > A niestety u nas panuje jedno wielkie bezprawie, więc wiesz...
    Nie mam czasu na YT. Jakieś dwa zdania streszczenia?

    No to może inaczej.
    Czy strona może sporządzać notatki?
    Może.
    A czy może to robić przy pomocy urządzenia z funkcją speech2text?