  • Data: 2004-06-05 19:25:19
    Temat: Re: izba wytrzeżwień
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    No tak ale mi chodzi o to ze jak juz pacjenta wypuszczają, zeby sobie
    poszedł wolno. Bo wiem ze na wrocławskiej izbie wytrzezwień zabierają Ci
    wszystko co masz cenne i mówią ze jak zapłacisz za pobyt to oddadzą, co w
    rzeczywistości jest bzdurą.

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:c9s91n$p4i$2@nemesis.news.tpi.pl...