  • Data: 2004-06-06 19:41:48
    Temat: Re: izba wytrzeżwień
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c9vlj2$m70$3@serwus.bnet.pl...

    > BTW: Słyszałem, że na izbę mogą zabrać tylko osobnika, który jest znany
    > okolicy jako pijak.

    Pomijając fakt, że to co słyszałeś, t nie jest prawda, to jak sobie
    wyobrażasz ustalanei czegoś takiego? No i w jakiej okolicy ma być znany.
    jak będziesz leżał na mrozie w obcym mieście, to mają Cię zostawić, bo tu
    jako pijaka Cię nikt nie zna?

    > Bo w sumie racja -- z jakiego powodu mają mnie np.
    > zwinąć na izbę i kiedy? Wtedy, kiedy wracam po kilku piwach do domu?
    Albo
    > kiedy czekam na ławce na autobus?

    Osoby w stanie nietrzeźwości, które swoim zachowaniem dają powód do
    zgorszenia w miejscu publicznym lub w zakładzie pracy, znajdują się w
    okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu
    lub zdrowiu innych osób, mogą zostać doprowadzone do izby wytrzeźwień,
    zakładu opieki zdrowotnej lub innej właściwej placówki utworzonej lub
    wskazanej przez jednostkę samorządu terytorialnego albo do miejsca
    zamieszkania lub pobytu. W razie braku izby wytrzeźwień osoby takie mogą
    być doprowadzone do jednostki Policji.