  • Data: 2002-09-03 22:00:02
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza a VAT
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 3 Sep 2002 12:16:29 +0200), "Boguslaw
    Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >i na dodatek maja one gdzies zdanie Pana Adlera i ich rzekomej glupocie,
    >podobnie jak maja gdzies zdanie absolwentow szkol zasadniczych
    >o wymaganiu wyksztalcenia sredniego do niektorych zawodow...

    Panie Szustak, proszę nie reagować tak nerwowo i pomyśleć, ze fakt iż
    Pan jest Vatowcem, nie oznacza że ktoś bez VATu jest gorszy, zaś
    porównywanie tego do poziomów wykształcenia jest chore, gdyż jak
    wielokrotnie wspomniałem, nie bycie VATowcem w pewnych sytuacjach
    (niskokosztowe usługi udzielane także osobom fizycznym) jest jak
    najbardziej wskazane oraz korzystne.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)