  • Data: 2002-09-05 11:40:56
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza a VAT
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" [...]

    > Panie Szustak,

    Jakaz subtelna aluzja..
    naprawde Pan myslal ze chcialem przekrecic nazwisko ?
    najmocniejprzepraszam.

    Proszę nie reagować tak nerwowo i pomyśleć, ze fakt iż
    > Pan jest Vatowcem, nie oznacza że ktoś bez VATu jest gorszy,

    Alez do glowy minie przyszlomyslec, ze JEST GORSZY.

    Ale dla ew. kontrachenta prawdopodobienstwo,
    ze jest niewiarygodny jest WIEKSZE

    > zaś
    > porównywanie tego do poziomów wykształcenia jest chore, gdyż jak
    > wielokrotnie wspomniałem, nie bycie VATowcem w pewnych sytuacjach
    > (niskokosztowe usługi udzielane także osobom fizycznym) jest jak
    > najbardziej wskazane oraz korzystne.

    Porownanie jest dobre, tylko trzeba zauwazyc co i dlaczego sie porownuje.

    Jesli wlasciciel sklepu szuka sprzedawcy z wyksztalceniem srednim,
    to nie dlatego by trzeba bylo "mature" aby stac za lada,
    lecz dlatego, ze uwaza ze wsrod maturzystow ma wieksza SZANSE znalezc
    odpowiedniego pracownika.
    Podobnie do wiekszych projektow szukalbym VAT-mana nie dlatego ze jest
    LEPSZY.

    Prog OBROTOW do VAT jest bardzo inski i jak pisalem wielokrotnie oplaca sie
    tylko przy BARDZO DUZYM udziale dochodu w obrocie.

    Boguslaw