  • Data: 2020-11-03 15:52:39
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2020 o 15:35, J.F. pisze:

    > Przykladowo to tez o pierwszenstwie na przejsciach, czasem poza nim, o
    > kolumnach pieszych ...

    Kolumna pieszych ma się poruszać, a nie siedzieć :-) No i normalnie
    zachowująca się kolumna nie rzuca się na klamki przejeżdżających pojazdów.

    > Albo i w obronie mienia ... sluzbowego ?

    Mógł mieć broń palną i bać się, zę ta wpadnie w ręce demonstrantów -
    przykładowo. Możliwości jest "od pyty". W każdym razie jestem gorącym
    zwolennikiem unikania takich sytuacji, bo są bardzo niebezpieczne i
    poobcierane kolana były stosunkowo najłagodniejszym sposobem zakończenia
    tego.

    --
    Robert Tomasik