  • Data: 2020-11-03 22:56:08
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Nov 2020 17:09:45 +0100, Kviat napisał(a):

    > Aż się zwolni.
    > Czego znowu nie rozumiesz? Ile by on nie trwał, nie upoważnia mnie to do
    > wjeżdżania samochodem w ludzi.
    > Od jakiego czasu blokady wolno mi wjechać w ludzi? Godzina, dwa
    > tygodnie, miesiąc?

    Poczekajmy az prezes przejdzie do kontrataku i uruchomi Marsze Zycia,
    to sie dowiesz jakie masz granice cierpliwosci.

    No dobra - wierze ze ich nie przejedziesz, ale czy nie pomyslisz, ze
    fajnie byloby miec bejsbola :-)

    > Pomyśl przez sekundę... skądś nadjechał, to tam może wrócić.
    >
    > Ja wiem, że zaraz wymyślisz, że "a jak mu za plecami też zrobią
    > blokadę", albo "a jak z tyłu wyląduje UFO", albo coś w tym stylu...

    Pomysl troche ... z tylu stoja nastepni.
    A te ulice maja czesto jezdnie jednokierunkowe - nie zawrocisz.

    > Wtedy, gdyby byli wobec mnie agresywni.

    A blokowanie drogi to nie forma agresji ?

    > W przeciwieństwie do oszołomskich nazioli uważam, że każdy ma prawo
    > _pokojowo_ demonstrować.

    A ja uwazam, ze mam prawo dojechac do domu/pracy/sklepu, czy gdzie mi
    sie podoba. Niech sobie demonstruja tam, gdzie nie przeszkadzaja.

    Wiec poczekajmy, az kiedys tak postoisz :-)

    J.