  • Data: 2006-08-19 11:31:57
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message

    > A zostawiając na boku drastyczną formę tej wypowiedzi, mógłbyś jej coś
    > zarzucić co do meritum? Czy kredytobiorca, zaciągając dług, nie powinien
    > rozważyć czy podoła spłacie?

    Taa, a politycy powinni byc uczciwi, a kierowcy nie przekraczac predkosci.
    To co babcia powinna zrobic to jedno, to ze starsi i prosci ludzie biora na
    siebie
    kredyty dla dzieci czy wnukow nie zdajac sobie konsekwencji ze
    odpowiedzialnosci,
    ba moze nawet nie dopuszczajac do siebie mozliwosci ze wnuk czy dziecko
    kreduty nie
    zechce splacac, to drugie.
    Zreszta meritum tamtej wypowiedzy znika i zostaje przesloniete przez
    wyjatkowy wstretna i cyniczna
    forme wypowiedzi. Ja nie neguje faktu ze babcia, tak jak kazdy obywatel
    swoje zobowiazania powinna splacac,
    chodzilo mi jedynie o forme jakie uzyl kolega obrzydliwy.

    Daniel