  • Data: 2006-08-19 07:37:05
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Tak jest, panie windykatorze. :))))))))
    > Mam gleboko w nosie twoja opinie, proponuje
    > zebys napisal list protestacyjny, albo najlepiej
    > oflagowal sie i dwa razy tupnal noga ze wscieklosci. :))))

    Cos Ci sie pozajaczkowalo, bo Jotte wyrazil pogarde dla Johnsona, nie dla
    Ciebie.
    Slusza moim zdaniem, bo trzeba byc wyjatkowy malo wrazliwym skur&*^ aby
    starszej, malo
    znajacej prawo kobiecie mowic ze jej mozg zjadl mozgojad. Coz sa ludzie i
    bydlaki,
    w koncu gdzies, tych opisanych wczesniej "windykatorow" banki musza znalesc.
    Jakby ktos pytal to jeden idealny kandydat na pl.rec.prawo pisuje.

    Daniel