  • Data: 2004-07-31 11:07:06
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niedawno do radia Wa-Wa zadzwonila sluchaczka i opowiedziala taka
    > historie. Pewnego dnia gdy byla w metrze, widziala jak starszy
    > dziadek meczy sie z walizka
    > i schodami, podchodzi do niego mloda dziewzyna i sie pyta "Pomoc Panu"
    > "dziekuje" no to ona lapie za walizke i zaczyna wnosic ten podnosi
    > laske (drewniana) i jej po plecach zaczyna nawalac..
    > rzucajac przy tym bluzgami..

    No i co jakie masz z tego wnioski ?
    Bo ja np. wywnioskowałem, że dziewczyna była natrętna i na siłę chciała
    pomóc.
    Dziadek podziękował i odmówił tej pomocy. W chwili, kiedy zobaczył, że
    odebrała mu ona walizkę chwycił za laskę i zaczął ją okładać myśląc, że jest
    to złodziejka, która chce mu ukraść ostatnie kalesony i koszulę.
    Dla mnie nie ma tu nic dziwnego. Wszystko jest jasne i zrozumiałe.
    Po co na siłę dziewczyna chciała uszczęśliwiać dziadka, kiedy on tego nie
    chciał ?
    To, że ktoś jest stary i niedołężny wcale nie oznacza, że nie posiada
    ambicji i honoru.

    > Sluchaj, mi o starszych osobach nie mow. Nie rusza mnie to, Ty znasz
    > ich z jednej strony ja z drugiej.(mialem okazje przez ostatnie 24
    > miesiace poznac) Wykorzystuja tylko slabosc czlowieka i jezeli
    > wykryja ja, mieszaja go z gownem.

    Bardzo nie lubię ogólników - konkrety proszę, konkrety.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl