  • Data: 2004-07-31 12:08:17
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytam jeszcze raz. Skąd Ty wiesz, że tak było ? Spałeś z Magdą, albo z
    tym
    > jej okropnym sąsiadem ?

    Tylko takie metody znasz? No coz gratuluje.
    Gdyby bylo inaczej juz dawno by Pani Magda sie wtrąciła, logiczne.

    > A może sąsiad zaczął parkować jak Magda już tam mieszkała i to może on
    > wchodzi "z butami" w jej życie i próbuje swoje zasady wprowdzić, mając w
    > du..ie prawo, policję oraz wszystkich sąsiadów ?

    Tak jasne, a w rosji rowery rozdaja;

    > Gdybym ja był na miejscu Magdy założyłbym sprawę o znęcanie się psychiczne
    > premedytacją.

    uuu, a gdybym ja byl wtedy na miejscu tego sasiada, to bys mial niezle
    przejebane.
    (wszystko oczywiscie "na prawo")

    > A gdyby jeszcze zachował się w sądzie tak jak teraz się zachowuje to i do
    > pierdla może trafić za znieważenie sądu.

    tzn jak?

    ( znieważyć dk VIb, ~żę, ~żysz, ~waż, ~żył, ~żony - znieważać ndk I, ~am,
    ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any
    <ubliżyć komuś, zachować się względem kogoś w sposób obraźliwy; zelżyć
    kogoś>
    Znieważyć gościa, urzędnika.
    Znieważyć kogoś publicznie.
    ? Znieważyć kogoś czynnie <spoliczkować kogoś>
    znieważyć się - znieważać się zwykle ndk <znieważać jeden drugiego>
    Znieważali się przy każdej okazji.)

    nie sadzisz chyba ze bylby tak glupi by bluzgac na rozprawie?

    > Wybacz, ale to właśnie on jest zakałą całego osiedla, znęcając się nad
    jego
    > mieszkańcami.

    A skad Pan ma takie informacje, jak juz pisalem, Pani Magda wspominala ze
    problem
    bedzie z tym zeby ktokotlwiek tam samochod postawil.
    Mozna wywnioskowac stad ze tylko jej to przeszkadza.

    > Dodam jeszcze, że gdyby nawet było mu wolno tam wjeżdżać tym samochodem
    tzn.
    > nie byłoby ograniczeń drogowych to i tak w przypadku, kiedy
    przeszkadzałoby
    > to sąsiadom musiałby tego zaniechać.

    sraly muchy.
    Doniósł by że ten i ten sasiad to i to robi
    odrazu by im się odechciało.

    >Niestety liczy się dobro ogółu, a nie
    > wygodnictwo jednostki.

    Otóż to