  • Data: 2004-07-31 14:27:59
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby bylo inaczej juz dawno by Pani Magda sie wtrąciła, logiczne.

    Nielogiczne. Może ona już dawno zrozumiała, że nie ma sensu dyskutować z
    takimi betonami.

    > Tak jasne, a w rosji rowery rozdaja;

    Potrafisz zaprzeczyć, albo potwierdzić ? Bo ja nie. Jednak wiem, że to co on
    robi jest niezgodne z prawem i zasadami współżycia sąsiedzkiego.

    > uuu, a gdybym ja byl wtedy na miejscu tego sasiada, to bys mial niezle
    > przejebane.
    > (wszystko oczywiscie "na prawo")

    Nie masz szans. Masz zbyt mały poziom IQ i bardzo szybko doprowadziłbym
    Ciebie do popełnienia błędów, za które wpakowałbym ciebie za kraty. Po
    prostu zbyt szybko puszczają Ci nerwy, a ponadto masz zbyt mało
    doświadczenia życiowego.
    Ot choćby przeczytaj swoją wypowiedź - toż to już jest prawie groźba
    karalna. Czy sądzisz, że jest to zgodne z prawem ?
    Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak można takich jak Ty zapędzić w "kozi
    róg".

    > tzn jak?

    Choćby zwykła dyskusja z sądem i stwierdzenie, że jak gość płaci 55000
    rocznie to będzie sobie stawał gdzie chce, czym stwierdzi, że ma w du...
    postanowienie sądu.
    Żaden sąd nie pozwoli sobie na takie dysputy.

    > A skad Pan ma takie informacje, jak juz pisalem, Pani Magda
    > wspominala ze problem
    > bedzie z tym zeby ktokotlwiek tam samochod postawil.
    > Mozna wywnioskowac stad ze tylko jej to przeszkadza.

    Zacznij myśleć logicznie i wyciągać wnioski, bo póki co to Ci tego brakuje.
    To, że sąsiedzi nie pójdą na taki układ nie oznacz, że sąsiedzi chcą, aby
    ten natrętny kierownik ciężarówki tam parkował.
    Może to być decja spowodowana strachem przed tym do czego może się posunąć
    właściciel ciężarówki np. podpalenie domu, zniszczenie samochodu, pobiciem
    właściciela samochodu, strachem przed ciąganiem po sądach w sprawie Magdy
    lub choćby zwykłą niewygodą tzn. zbyt odległe miejsce dla sąsiadów.
    A może w tym miejscu jest zakaz parkowania i boją się, żę dostaną za to
    mandat ?
    Albo jest to bezpodstawny wymysł samej Magdy, że nie dostanie poparcia
    sąsiadów ? Przecież ona jeszcze nie zaproponowała i nie pytała sąsiadów, ale
    z góry założyła. Być może rzeczywistość może być całkiem inna. Widzisz jest
    to właśnie problem nowego lokatora. Ja sam byłem traktowany przewz swoich
    sąsiadów jak czarna owca do czasu jak nie wyrobiłem sobie pozytywnej opinii
    sąsiada, któremu zależy na ładzie i porządku w interesie całej wspólnoty
    sąsiedzkiej.
    Tak więc fakt stwierdzenia przez Magdę, że będzie problem, aby ktokolwiek
    postawił tam auto wcale nie jest jednoznaczny z tym, że sąsiadom jest to
    obojętne.

    Dla przykładu dodam, że w sprawie mojego sąsiada-alkoholika, z powodu
    którego co drugi dzień były rozruby i burdy podpisało się na wniosku o
    eksmisję tylko połowa sąsiadów, choć przeszkadzało to wszystkim. Po prostu
    bali się, że będą mieli z tego powodu kłopoty, a zwłaszcza chodzenie po
    sądach, które powoduje, że ludzie muszą brać dni wolne od pracy, a i sama
    obecność w sądzie ich stresuje.
    Chociaż szczerze mówiąc to mi go żal, bo on sam nie urządzał rozrub - w
    zasadzie był w porządku, tyle, że miał zbyt dużo kolesi, którzy rozrabiali.
    Robili nawet jemu na złość jak nie chciał wpuścić do mieszkania, albo
    postawić butelki wódki. Jak wyczuli, że ma na koncie kilka złotych to
    "pilgrzymek" do jego mieszkania nie było końca. Schodzili się majlochy z
    całej dzielnicy. Jak nie wpuszczał do siebie to mu robili na złość -
    wyłamywali drzwi, albo je podpalali, albo jeszcze innym razem oblali klejem
    i gość nie mógł się wydostać z mieszkania. Podczas jego nieobecności
    potrafili się włamywać i wynosić meble, aby za to popić.
    Najciekawsze, że gość tak nisko się stoczył chociaż kiedyś był bardzo wysoko
    postawionym obywatelem. Był prokuratorem, a teraz jest nikim. Być może i ten
    fakt zaważył na decyzji wielu sąsiadów.

    > sraly muchy.
    > Doniósł by że ten i ten sasiad to i to robi
    > odrazu by im się odechciało.

    I co z tego ?
    Tzn. doniósł co ? Że sąsiad kupę zrobił o godzinie 8:00 rano, a powinien o
    9:00 ?
    Jesteś śmieszny. Z resztą widać z twoich wypowiedzi, że jesteś jeszcze
    bardzo młodym człowiekiem, który ma pstro w głowie.
    Uważasz, że jeden sąsiad może donosić na wszystkich mieszkańców osiedla i
    będzie to skuteczne, ale jak całe osiedle donosi na tego sąsiada, bo zakłóca
    spokój to już to nie będzie skuteczne ?
    Sorry, za określenie - taką postawą udajesz bossa, a zachowujesz się jak
    kiep.

    > Otóż to

    No właśnie I OTÓŻ TO!
    W tym przypadku liczy się, aby w nocy nikt nie zakłócał spokoju ogółowi
    mieszkańców, a nie to, żeby gość woził swoją du... ciężarówką, aż pod same
    drzwi.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl