  • Data: 2004-07-31 13:29:17
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > remont na
    > halas).
    > Jesli dobrze wiem, cisza nocna obowiazuje w godz 22-6. Znaczy, ze
    > wiertarki chodzily zgodnie z przepisami. I, choc to mocno uciazliwe, nie
    > da sie inaczej przeprowadic remontu. A ciezarowka odpalana jest o godz.
    > 3. Proponuje zmierzyc poziom halasu - nie watpie, ze przekracza
    > dopuszczalne normy...

    Chodzi mi o bezczelnosc ktora bylo to ze w momencie gdy tylko wlaczylem
    muzyke
    zbiegl i mnie zbluzgal.
    Czytaj na to na co odpisujesz. (niepotrzebnie rozdzieliles)

    > Poza tym mozna ja parkowac w innym, mniej uciazliwym dla sasiadow
    > miejscu, no ale przeciez trzebaby ruszyc dupe... W mysl zasady "Mnie nie
    > przeszkadza, wiec niech inni sie pier...la", tak brzmi mysl przewodnia
    > Twojego zycia??? Widze, ze nie miales jeszcze do czynienia z naprawde
    > uciazliwym sasiadem... Mimo wszystko nie zycze Ci tego.

    Wszytsko zalezy od tego w jaki sposob sasiad do tego podejdzie.
    Jestem przekonany ze inaczej by to wygladalo gdyby babka wiziela
    4opak poszla do niego i pogadala.

    > Poslalbym go do diabla :)

    no i to zrobilem. Z tym ze nagralem na wszelki na dyktafonie jego
    "mysli".

    P.