  • Data: 2004-07-31 13:26:11
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz opisałem nieco moja sytuacje kilka tygodni temu, zdaje sie
    > ze sąsiadce przeszkadzala mlodziez na lawce przed jej domem
    > (miala chorego meza) , postu w tych klimatach szukaj.

    Wybacz, ale nie mam zamiaru marnować swojego czasu na poszukiwanie twoich
    pierdołowatych wypowiedzi. Nie mój to interes i nie "moja brożka".
    Jeżeli Ci zależy, abym to przeczytał to daj linka. W innej sytuacji łaski mi
    nie robisz.

    A co do przesiadującej młodzieży na ławce. To wyobraź sobie, że pod moim
    oknem znajduje się taka ławka i w okresie letnim zawsze ktoś na niej
    przesiaduje.
    Jeżeli siedzą staruszki i popychają pierdoły i obgadują sąsiadów - mam to
    gdzieś, bo jest cicho i spokojnie. Oczywiście jak mam otwarte okna to wiele
    z tych rozmów słychać dokładnie. Sam nie cierpię obgadywania kogokolwiek,
    jednak nie jest to aż tak uciążliwe jak przesiadywanie dresiarzy. Aż strach
    dzieciaki wypuszczać na dwór, aby się nie uczyły języków obcych :) Co drugie
    słowo to kur.... , hu.. , piz... albo skur..... . Siedzą i chleją piwsko,
    albo jabole, palą papierosy i rzucają petami, puszkami i butelkami gdzie
    popadnie, choć do śmietnika mają niecałe 20m. Ostatnio zaś ich moda to ożreć
    się, a potem jak stado baranów mordę drzeć beeeee, beeee, beeeee - i tak
    potrafią przez godzinę lub dłużej, aż ktoś się nie wkur... i zadzwoni po
    policję lub straż miejską.
    Po prostu chołota, skowycz i banda kretynów. Najchętniej to bym osobiście
    odstrzelił. Uważam, że powinna być możliwość załatwienia pozwolenia na
    odstrzał takiego ścierwa :) Nie wspomnę, że czasami to i przez pół nocy nie
    dają spać, ponieważ łażą spod jednego bloku do drugiego, bo są przeganiani
    przez mieszkańców. Często obrzucają ludzi zwracających uwagę wyzwiskami.
    Jedynie potrafią podporządkować się osobie, która potrafi podejść i dać
    dobrze po pysku.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl