  • Data: 2004-07-31 12:03:13
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "BartekB" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki" napisał
    > ma takie ze skoro mieszkam w danym miejscu X lat i nagle ktos sie
    wprowadza
    > to on powinien sie dostosowac a nie wymyslac nowe zasady
    Chcesz powiedziec, ze jesli ktos zachowuje sie antyspolecznie i lamie
    postanowienia sadu, to trzeba sie do tego dostosowac?!?!? Chyba nie
    wiesz, co mowisz, albo sam czesto jestes na bakier w prawem i wszystkich
    innych masz w glebokim powazaniu, bo Twoje jest najwazniejsze...

    > bla bla bla (tak to moja argumentacja :)
    Niestety, mocno dorownuje poziomem reszcie Twoich argumentow...

    > od 10 lat mieszkam na pewnym osiedlu, okolo 2 lat temu zacal sie
    remont na
    > de mna, od 7 rana do nocy chodzily wiertarki (Wie Pan na pewno jaki to
    halas).
    Jesli dobrze wiem, cisza nocna obowiazuje w godz 22-6. Znaczy, ze
    wiertarki chodzily zgodnie z przepisami. I, choc to mocno uciazliwe, nie
    da sie inaczej przeprowadic remontu. A ciezarowka odpalana jest o godz.
    3. Proponuje zmierzyc poziom halasu - nie watpie, ze przekracza
    dopuszczalne normy...
    Poza tym mozna ja parkowac w innym, mniej uciazliwym dla sasiadow
    miejscu, no ale przeciez trzebaby ruszyc dupe... W mysl zasady "Mnie nie
    przeszkadza, wiec niech inni sie pier...la", tak brzmi mysl przewodnia
    Twojego zycia??? Widze, ze nie miales jeszcze do czynienia z naprawde
    uciazliwym sasiadem... Mimo wszystko nie zycze Ci tego.

    > Skurwiel sie wprowadzil po kilku miesiacach i w momencie gdy wlaczylem
    > muzyke (5 minut nie minelo) zbiegl i od gnoi mnie zaczal wyzywac.
    Poslalbym go do diabla :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."