  • Data: 2004-07-31 13:33:50
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektorzy ludzie w tak glebokim powazaniu maja caly swiat, ze tylko
    > naprawde mocne argumenty potrafia do nich dotrzec, bo z innych sobie
    > zlewaja. I zwroc uwage, ze "zrzucenie 3 gosci ze schodow" bylo aktem
    > desperackim, a nie normalna, codzienna postawa, jaka u kierowcy TIRa
    > starasz sie usprawiedliwiac.

    tyle ze zrzucenie 3 osob ze schodow moze w najlepszym przypadku skonczyc sie
    kalectwem.
    Facet mial wiecej szczescia niz rozumu (ten co zrzucal).

    > I slusznie, bo wyraznie (moze dla sportu?) bronisz (i to w zdecydowanej
    > mniejszosci, zeby nie powiedziec w pojedynke) postawy mocno
    > antyspolecznej... A, jak to powiedzial B. Smolen "Norma jest ogol, a nie
    > margines".
    > A ogol, nie tylko tutaj, dosc wyraznie sie wypowiedzial o kims, kto w
    > tak uparty sposob zakloca cisze nocna.

    jestem wyczulony na tego typu sąsiadów co Pani Magdalena ktorym nawet
    "bawiace sie dzieci" przeszkadzaja.

    dlatego w 90 % takich przypadkach będę bronić tych osób. Tymbardziej ze w
    przypadku tego pana, on
    wyjezdza by zarobic na chleb, a nie urzadza libacje pod domem. A to jest
    wielka roznica.

    > pzdr.
    > B.

    P.