  • Data: 2004-07-31 12:24:45
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "BartekB" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki" napisał
    > Poz a tym sam sobie zaprezczasz. Tyle mowisz o prawie, a co ma z nim
    > wspolnego:
    > "Skończyło się to jak 3 gości zrzuciłem ze
    > schodów, ponieważ nie pomagało po dobroci"
    Niektorzy ludzie w tak glebokim powazaniu maja caly swiat, ze tylko
    naprawde mocne argumenty potrafia do nich dotrzec, bo z innych sobie
    zlewaja. I zwroc uwage, ze "zrzucenie 3 gosci ze schodow" bylo aktem
    desperackim, a nie normalna, codzienna postawa, jaka u kierowcy TIRa
    starasz sie usprawiedliwiac.

    > z tym prawem to w tym momencie wyluzuj. Jakiegos kryminaliste z niego
    > robisz. On odpala i odjezdza by na chleb zarobic.
    Zlodziej kradzieza tez na chleb zarabia... Co nie znaczy, ze nie jest
    kryminalista. A sad zadecydowal tak a nie inaczej, co oznacza, ze gosc
    od TIRa lamiac postanowienia sadu, lamie prawo.

    > dalsza rozmowa nie ma sensu.
    I slusznie, bo wyraznie (moze dla sportu?) bronisz (i to w zdecydowanej
    mniejszosci, zeby nie powiedziec w pojedynke) postawy mocno
    antyspolecznej... A, jak to powiedzial B. Smolen "Norma jest ogol, a nie
    margines".
    A ogol, nie tylko tutaj, dosc wyraznie sie wypowiedzial o kims, kto w
    tak uparty sposob zakloca cisze nocna.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."