  • Data: 2004-07-31 09:45:13
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pocieszenie Ci powiem, że Ciebie też to czeka jak będziesz tak
    zgryźliwy
    > i upierdliwy zwłaszcza dla kobiet np. jak w stosunku do Magdy :)

    zacznijmy od tego ze znajde sobie kobiete mniej czepialska niz pani Magda,
    nie taka ktorej
    bawiące sie dzieci przeszkadzaja
    ( to w przenosni)

    > U dziadka na twarzy pojawia się uśmiech, podchodzi do młodych ludzi i mówi
    > żartem "oj chłopcy, chłopcy, jak będziecie w moim wieku to bedzie już
    > baaaaaaaardzodobrze jak się będziecie mogli sami wysiiiiiiiiiikać ... a z
    > pewnością każdego z was to czeka". Młodzi ludzie zaniemówili - widać nie
    > spodziewali się takiej reakcji dziadka i prawdopodobnie dało im to wiele
    do
    > myślenia.

    niedawno do radia Wa-Wa zadzwonila sluchaczka i opowiedziala taka historie.
    Pewnego dnia gdy byla w metrze, widziala jak starszy dziadek meczy sie z
    walizka
    i schodami, podchodzi do niego mloda dziewzyna i sie pyta "Pomoc Panu"
    "dziekuje" no to ona lapie za walizke i zaczyna wnosic ten podnosi laske
    (drewniana) i jej po plecach zaczyna nawalac..
    rzucajac przy tym bluzgami..

    Sluchaj, mi o starszych osobach nie mow. Nie rusza mnie to, Ty znasz ich z
    jednej strony ja z drugiej.(mialem okazje przez ostatnie 24 miesiace poznac)
    Wykorzystuja tylko slabosc czlowieka i jezeli wykryja ja, mieszaja go z
    gownem.

    P.