  • Data: 2012-08-29 13:27:42
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania
    Od: <1...@1...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1208291012400.1868@quad>:

    > Zwyczajnie nie należy nigdzie parkować ;)
    > Przepis doczytałem, dokładnie na to wychodzi (chyba, że w jeszcze innej
    > ustawie znajdzie się nakaz oznakowania, ale wątpliwe aby wskazywał
    > ów warunek jako warunek pobierania opłat)

    Czasami sami piszą w uchwale, że ma być oznakowane, o np. tu:

    § 5. Wprowadza się Regulamin Strefy Płatnego Parkowania w mieście
    Świnoujście, stanowiący załącznik nr 2 do uchwały, który określa sposób
    organizacji i eksploatacji miejsc parkingowych oraz sposób pobierania opłat.

    [...]
    ROZDZIAŁ I. PRZEPISY OGÓLNE

    1. Użyte w niniejszym regulaminie zwroty i wyrażenia należy rozumieć
    następująco:
    1.1. SPP - obszar objęty Strefą Płatnego Parkowania oznakowaną na wjazdach
    do strefy znakami D-44 - "Strefa parkowania" i na wyjazdach znakami D-45 -
    "Koniec strefy parkowania".

    <http://bip.um.swinoujscie.pl/bip_download.php?id=19
    039>

    --